خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:

زورمدان جهان باید از پیروزی بزرگ جبهه مقاومت درس بگیرند

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک اذعان کرد: قدرتمندان جهان باید از این آزادسازی و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت درس بگیرند و بفهمند که امروز اراده خود مردم دارای نقش تعیین‌کننده می‌باشد نه حکام خودفروخته‌ای برخی کشورها که تنها به فکر تامین نیازهای اربابان خود هستند.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۰۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

سرهنگ لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، درخصوص پیام آزادسازی موصل برای جبهه‌های مختلف موافق و مخالف گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: آزادسازی موصل به پشتیبانان و حامیان داعش ثابت کرد که امروز دیگر عمر جریانات تروریستی چون داعش به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق به حامیان داعش نشان داد که با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی میان کشورها یقینا نمی‌توانند به جایی برسند.

این مسئول تشریح کرد: پیروزی جبهه مردمی و جبهه مقاومت و دست رد زدن به سینه فدرت‌هایی که به شکل نامشروع روی کار آمده اند از اصلی‌ترین پیام‌ها و معانی آزادسازی موصل است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک تصریح کرد: قدرتمندان جهان باید از این آزادسازی و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت درس بگیرند و بفهمند که امروز اراده خود مردم دارای نقش تعیین‌کننده می‌باشد نه حکام خودفروخته‌ای برخی کشورها که تنها به فکر تامین نیازهای اربابان خود هستند.

لطفی‌زاده فتح حلب و موصل را فتحی بزرگ دانسته و بیان کرد: آزادسازی این دو شهر توسط جبهه مقاومت، گروهک تروریستی داعش را در موضع ضعف قرار داده لذا دیگر کارایی گذشته را در سطح منطقه ندارد.

وی افزود: فتح حلب و موصل توسط جبهه مردمی و قرارگیری گروهک داعش در موضع ضعف سبب شده تا آمریکا، اسرائیل و عربستان که از حامیان اصلی داعش هستند تا مقدار بسیار زیادی از این گروهک تروریستی ناامید شوند.

این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو با اشاره به لزوم وجود اتحاد در میان مسلمانان جهان، خاطرنشان کرد: اگر اتحاد، یکپارچگی و انسجام ملی در میان کشورهای اسلامی برپا شود ما شاهد پیروزی‌های بسیار بزرگی در آینده خواهیم بود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها