خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان اسدآباد:

آمریکا منافی منافع بشریت و صلح بین المللی در حرکت است

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان اسدآباد گفت: با استناد به تاریخ اثبات شده، آمریکا به دور از پایبندی به اصول و قوانین حاکم بر حقوق بشر و فقط مطابق منافع سیاسی لابی‌های قدرت خود با خوی استکباری خود منافی منافع بشریت و صلح بین المللی در حرکت است.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۱۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
آمریکا با خوی استکباری منافی منافع بشریت و امنیتو صلح بین المللی در حرکت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، میلاد بلندی در سالن جلسات اتحادیه خواروبار این شهرستان با اشاره به هفته افشاگری حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: این هفته از 6 الی 12 تیر ماه و مصادف با ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی شهید محراب، بمباران سردشت و حمله وحشیانه ناوگان جنگی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس و به شهادت رساندن تعداد بسیاری از زنان و کودکان بی گناه است که این حرکت وحشیانه متناقض با حقوق بشر است.

وی در ادامه گفت: آمریکا اعدام قاچاقچیان عمده مواد مخدر را در تناقض با حقوق بشر اعلام می‌کند و چشم خود را به روی این حمله وحشیانه ناوگان جنگی خود بسته و سکوت کرده است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان اسدآباد در خصوص سکوت معنادار آمریکا و سازمان ملل در محکومیت حملات تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: با برشماری جنایات فراوان آمریکا علیه کشورمان در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ماهیت شرارت‌ها، ددمنشی‌ها و دخالت‌های بی شرمانۀ آمریکا در امور ایران از نظر حجم و عمق آن پی می بریم.

وی تأکید کرد: با استناد به تاریخ و تجربه‌های سخت و گرانقیمت بشری به درستی اثبات شده، ایالات متحده آمریکا بارها با اتخاذ تصمیمات یک جانبه، غیر منطقی و منفعت طلبانه با نادیده گرفتن عقلانیت و خرد جمعی و به دور از هرگونه قاعده و پایبندی به اصول و قوانین حاکم بر حقوق بشر و نظام بین‌الملل و اصول اخلاقی و انسانی و فقط مطابق میل، سلیقه و منافع سیاسی لابی های قدرت خود با سلطه‌گری و خوی استکباری خود منافی منافع بشریت و امنیتو صلح بین المللی در حرکت است.

بلندی عنوان کرد: اگر این حرکت به زودی اصلاح نشود، همه بشریت ضرر خواهد کرد و امنیت عمومی و صلح و ثبات جهانی با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

وی ابراز داشت: آمریکا به هیچ عنوان دوست و دلسوز کشور ایران نیست و هیچگونه اعتمادی به این کشور نمی‌توان کرد چرا که در بحث برجام خوی ضد ایرانی و اسلامی خود را نشان داد که به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نمی کند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این هفته به نام هفته افشاگری حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده صنوف مختلف باید با توان هر چه بیشتر به این هفته اهمیت دهند.

آمریکا با خوی استکباری منافی منافع بشریت و امنیتو صلح بین المللی در حرکت است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات