خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان آمده است:

ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﻧﻤﺎﺩ ﺁﺯﺍﺩﻱﺧﻮﺍهی، ﻭﺣﺪﺕ ﻭ ﻫﻤﺪﻟﻲ ﺍﻣﺖ ﺍﺳﻼﻣﻲ

در بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان آمده است: ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺴﻴﺠﻲ ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ را که ﻧﻤﺎﺩ ﺁﺯﺍﺩﻱﺧﻮﺍﻫﻲ، ﻭﺣﺪﺕ ﻭ ﻫﻤﺪﻟﻲ ﺍﻣﺖ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺭﺍﻫﭙﻴﻤﺎﻳﻲ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ خود ﺿﻤﻦ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﺍﺷﻐﺎﻟﮕﺮﺍﻥ ﺁﺯﺍﺩﻱ ﻗﺪﺱ ﺷﺮﻳﻒ ﺭﺍ ﻣﻄﺎﻟﺒﻪ می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۰۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﻧﻤﺎﺩﺁﺯﺍﺩﻱﺧﻮﺍﻫ، ﻭﺣﺪﺕ ﻭ ﻫﻤﺪﻟﻲ ﺍﻣﺖ ﺍﺳﻼﻣﻲ است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«روز قدس جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد ؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»

امام خمینی (ره) در همان سال اول پیروزی انقلاب اسلامی، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» نامگذاری کردند و با همان نگاه راهبردی و کلان خویش، این روز را روز مبارزه و مقابله با مستکبرین اعلام کردند و مخالفت با اسراییل را فریضه و واجب دانستند و به صراحت فرمودند: «اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود» و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ان شاءالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. »

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «جمهوری اسلامی از مواضع اصلی خود کوتاه نمی‌آید. ما از ظلم ستیزی دست بر نمی داریم، از دفاع از فلسطین کوتاه نمی‌آییم، از مبارزه برای احقاق حقوق خودمان کوتاه نمی‌آییم. مایک ملت زنده ای هستیم.» لذا اعلام می‌داریم:

1- اقدامات تروریستی اخیر در کشور و به شهادت رسیدن عده‌ای از شهروندان کشورمان در ماه مهمانی خدا که توسط آمریکا و صهیونیست‌ها و آل سعود طراحی و عوامل داخلی آنها، آن را اجرا کردند را محکوم نموده و علت اصلی این اقدامات را شکست همه جانبه استکبار در جبهه مقاومت و شکست توطئه‌های آنها در تهدیدات نفوذ فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی می‌دانیم.

2- حملات موشکی غیورمردان سپاه در پاسخ به حملات تروریستی تهران به مقر تکفیری‌های داعش را ارج نهاده و این سیلی جانانه فرزندان انقلاب را درس عبرتی برای تروریست‌ها می‌دانیم و اعلام می‌کنیم توان موشکی سپاه به هیچ عنوان قابل مذاکره با هیچ کسی نمی‌باشد.

3-ضمن محکوم نمودن یاوه‌گویی وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه دنبال تغییر نظام ایران با عناصر حاضر در قدرت هستیم اعلام می داریم در 38 سال گذشته دولت آمریکا همواره این یاوه گویی ها را تکرار نموده و ملت ایران سال‌ها است که پاسخ این نوع مداخلات را داده و ارزشی برای سخنان اخیر وزیر امور خارجه قائل نیست.

4- با توجه به هفته حقوق بشر آمریکایی (ششم تا 12 تیر ماه) اعلام می داریم آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است و در عین حال خود را مدعی حقوق بشر می داند و این بزرگترین دروغ و فریب دنیا است و آن را محکوم می نماییم.

5- مخالف‌خوانی برخی از مسئولان در برابر منویات و بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) را محکوم و تأکید می کنیم منویات امام خامنه‌ای (به خصوص در ماه‌های اخیر) باید به طور کامل توسط سران قوا اجرا شود.

6- خواهان حفظ وحدت همه جانبه توسط مسئولان و آحاد مردم هستیم و از مسئولان دولتی می خواهیم از دو قطبی‌سازی فضای جامعه بعد از انتخابات پرهیز کنند.

7-تحریم‌های اخیر کنگره علیه ایران را محکوم نموده و آن را نقض آشکار برجام می‌دانیم و از دولت و کمیته نظارت بر برجام می خواهیم عکس العمل جدی نسبت به آن انجام بدهند.

8- ضمن پیروی همه جانبه از منویات رهبر انقلاب در اتخاذ مواضع انقلابی در مقابل سند 2030 به عنوان یکی از ابزار نفوذ فرهنگی در کشور، از دولت می‌خواهیم این سند را لغو و آثار آن را در وزرات آموزش و پرورش حذف نمایدو «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» را به جای آن در دستور کار خود قرار دهد.

9- ما ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱﺭﺍ ﺗﻨﻬﺎ ﺭﻭﺯ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞﻏﺎﺻﺐ ﻧﻤﻲﺩﺍﻧیم ﻛﻪ ﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞ ﻭ ﺻﻬﻴﻮﻧﻴﺴﻢ ﺣﻘﻴﺮﺗﺮ ﺍﺯﺁﻥ ﺍﺳﺖ؛ ﺑﻠﻜﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﺭﻭﺯ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻜﺒﺎﺭ ﺟﻬﺎﻧﻲ ﻭ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺍﺯ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﻴﻦ ﺟﻬﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺴﻴﺠﻲ نیز بار دیگر ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﻲﺻﺤﻨﻪﻫﺎ ﻭ ﺟﻠﻮﻩﻫﺎﻱ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﻭ ﻣﻌﺎﺭﺿﻪ، باﺭﺯﺗﺮﻳﻦ ﺷﻜﻞ ﺗﻌﻬﺪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ و ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ را که ﻧﻤﺎﺩ ﺁﺯﺍﺩﻱﺧﻮﺍﻫﻲ، ﻭﺣﺪﺕ ﻭ ﻫﻤﺪﻟﻲ ﺍﻣﺖ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺭﺍﻫﭙﻴﻤﺎﻳﻲ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ خود ﺿﻤﻦ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﺍﺷﻐﺎﻟﮕﺮﺍﻥ ﺁﺯﺍﺩﻱ ﻗﺪﺱ ﺷﺮﻳﻒ ﺭﺍ ﻣﻄﺎﻟﺒﻪ ﻣﻲنمایند.

ﺍﻣﺖ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﻭ ﺳﺎﻳﺮ ﻣﻠﻞ ﺁﺯﺍﺩﻱﺧﻮﺍﻩ ﻭ ﻋﺪﺍﻟﺖﻁﻠﺐ ﺟﻬﺎﻥ نیز ﺑﺎ ﺷﺮﻛﺖ ﺩﺭ ﺭﺍﻫﭙﻴﻤﺎﻳﻲ ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻓﺮﻳﺎﺩ ﻧﺎﺑﻮﺩﻱ ﺍﻳﻦ ﻏﺪﻩ ﺳﺮﻁﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﺳﺮ ﻣﻲﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺿﻤﻦ ﻫﻤﺪﺭﺩﻱ ﺑﺎ ﻣﻠﺖ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻓﻠﺴﻄﻴﻦ، بر ﺍﺣﻘﺎﻕ ﺣﻘﻮﻕ ﺗﻀﻴﻴﻊ ﺷﺪﻩ ﺁﻧﺎﻥ ﺗﺎﻛﻴﺪ ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ.

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ضمن ﺍﻋﻼﻡ ﺣﻀﻮﺭ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺑﺴﻴﺠﻲ در ﺭﺍﻫﭙﻴﻤﺎﺋﯽ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻗﺪﺱ، ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺮﯾﻒ روزه دار، ولایت‌مدار و ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﺑﺮﺍی ﺧﻠﻖ ﺣﻤﺎﺳﻪﺍیﺩﯾﮕﺮ و لبیک به امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) برای شرکت ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯽﻧﻤﺎید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات