رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار:

تخریب قبور ائمه بقیع با هدف از بین بردن نمادهای شیعی اسلامی صورت گرفته است

سجادی نژاد با بیان اینکه اقدام تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم سلام ) تنها با هدف از بین بردن نمادهای اسلامی و شیعی انجام گرفته است؛ آن را براي از بین بردن پشتوانه تاریخ اسلام برشمرد
کد خبر: ۸۸۸۱۹۲۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی حجت الاسلام سید محمد جواد سجادی نژاد  با بیان اینکه اقدام تخریب قبور ائمه بقیع(علیهم السلام ) تنها با هدف از بین بردن نمادهای اسلامی و شیعی انجام گرفته است؛ بیان داشت: از بین بردن پشتوانه تاریخ اسلام و اثار آن، نقشه شومی است که این فرقه وهابيت در پیش گرفته تا بتواند بدعت های خود را به انجام برساند.
سجادی نژاد برلزوم حفظ وحدت در این گونه مناسبت ها اشاره کرد و افزود: شیعه و سنی در این روز با محکوم کردن جنایات این فرقه باید بر محور وحدت و اسلام ناب حرکت کنند.
وی در ادامه با تاکید بر برگزاری مراسم های مذهبی  درمناسبت های گوناگون تصریح کرد: برگزاری اینکونه مراسم ها باید هرچه باشکوه تر و با بینش و بصیرت والا انجام گیرد تا علاوه بر ایجاد شور مذهبی سبب بالارفتن بینش سیاسی اسلامی در جوانان و جامعه شود.
وي با اشاره به سیاه پوش کردن شهر در مراسم عزای ائمه(عليهم السلام) اين اقدام را امری بسیار مناسب و مفید دانست و افزود: این حرکت بزرگ فرهنگی در ابعاد گسترده سبب می شود در ایام حزن و اندوه ال الله شهر نیز رنگ غم به خود گیرد، تا آحاد جامعه نیز رفتاري همسو داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به فعالیت هیئات های مختلف در سبزوار عنوان کرد: شهرستان سبزوار رتبه دوم  استان را در برگزاری مراسمات عزاداری و اعیاد مذهبی از لحاظ تعداد مراسم از آن خود کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها