یوسفی در واکنش به امضای قرارداد توتال:

غرب‌گرایان در دولت برای اثبات سرسپردگی به کدخدایشان منافع ملی ایرانیان را نادیده گرفتند/ مجلس به قرارداد توتال واکنش نشان دهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در واکنش به امضای قرارداد توتال گفت: متاسفانه پوچ اندیشان وابسته و غرب‌گرا در دولت برای اثبات سرسپردگی به کدخدایشان منافع ملی ایرانیان را نادیده گرفته و به هر ترکمنچای خفت باری تن می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۴۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، محمدرضا یوسفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به قرارداد نفتی دولت با شرکت توتال گفت: متاسفانه دولتمردان بدون نگاه به منافع ملی قراردادهایی می‌بندند که نه تنها در این دولت بلکه تا چند دولت دیگر هم باید بار قرارداد مفتضح ژنرال‌های نفتی را به دوش بکشیم. 

وی ادامه داد: متاسفانه پوچ اندیشان وابسته و غرب‌گرا در دولت برای اثبات سرسپردگی به کدخدایانشان منافع ملی ایرانیان را نادیده گرفته و به هر ترکمنچای خفت باری تن می‌دهند.

یوسفی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان می‌بایست به عنوان نمایندگان مردم از حقوق چندین ساله مردم ایران دفاع کنند و نگذارند سود لابی‌های حزبی باعث به فنا رفتن منافع ملی شود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم نه براساس منافع شخصی و حزبی بلکه به خاطر منافع مردمی نسبت به عقد چنین قراردادی عکس العمل نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات