خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام:

حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه ها باعث احیای امر به معروف و نهی از منکر می شود

حجت الاسلام رضوی نسب در دیدار مسئول بسیج دانشجویی ناحیه سمنان گفت: حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه ها باعث احیای امر به معروف و نهی از منکر می شود و بسیج دانشجویی ابا حضور خود در دانشگاه ها باعث افزایش معروفات و کاهش منکرات می شود که این موضوع جای شکر دارد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۳۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه شهر بسطام در دیدار با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان اظهار کرد: بسیج دانشجویی یکی از مهم ترین تشکل های دانشجویی است که فرمان تشکیل آن را امام خمینی(ره) فرمان تشکیل آنرا امام خمینی(ره) صادر کرده اند و این اهمیت بسیج دانشجویی را می رساند.

وی افزود: در حال حاضر درون دانشگاهها افکار مختلفی در حال شکل گیری و رشد است که متاسفانه برخی از این تفکرات منفی است ولی حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه باعث می شود که این تفکرات منفی نتوانند در دانشگاهها رشد کنند و بسیج دانشجویی در این زمینه بسیار موثر و تاثیرگزار ایفای نقش کرده است.

حجت الاسلام رضوی در پایان گفت: حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه ها باعث احیای امر به معروف و نهی از منکر می شود و بسیج دانشجویی ابا حضور خود در دانشگاه ها باعث افزایش معروفات و کاهش منکرات می شود که این موضوع جای شکر دارد و ما نیز خدا را شاکریم و از تمامی دست اندر کاران مجموعه بسیج دانشجویی تشکر میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها