تولیدکننده سنگ مصنوعی:

حمایت از تولیدکننده، حمایت از اقتصاد یک منطقه است/ به دلیل کمبود نقدینگی و عدم پرداخت وام بانکی نمی‌توانم فرصت اقتصادی ایجاد کنم

یک تولیدکننده درگزی گفت: تا زمانی که برنامه‌ریزی همه‌جانبه و همت همگانی بین مسئولین در راستای حمایت از تولید داخلی شکل نگیرد؛ کار تولید به‌درستی در جهت شکوفایی اقتصادی پیش نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
محمدعلی عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: برای ایجاد اشتغال و تولید در درگز از سال ۸۶ تاکنون با هزینه شخصی و وام اندک، یک کوره آجرپزی فشاری را راه‌اندازی کردم که هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.
 
وی افزود: برای راه‌اندازی کامل این کوره فشاری که در منطقه نیز به آن بسیار احتیاج است نیازمند وامی از یکی از بانک‌ها هستم؛ که باوجود همراه کردن تعدادی از مسئولین شهرستانی و استانی، اما بانک مربوطه حاضر به همکاری نیست و سنگ‌اندازی می‌کند.
 
عباسیان درباره سایر ویژگی تولیدی خود گفت: در این تولیدی سنگ مصنوعی، آجر، بلوک سبک، دیواری و سقفی تولید می‌شود که با توجه به نزدیکی به گمرک لطف‌آباد بهترین موقعیت رقابتی را برای صادرات به کشور ترکمنستان و آسیای میانه را داراست.
 
وی ادامه داد: این کارخانه دارای پنج‌خط تولید سنگ مصنوعی است که می‌تواند نیاز منطقه را تأمین کند و حتی به کشور ترکمنستان نیز صادرات داشته باشیم.
 
این کارآفرین بابیان میزان کیفیت تولیدات خود گفت: از آنجایی‌ که این سنگ‌های مصنوعی با فنّاوری جدید نانو پلیمر ساخته می شود؛ ۲ الی ۳۰ برابر استانداردهای صادرات است.
 
وی ادامه داد: تولیداتم در کشور ترکمنستان برای صادرات آزمایش کیفی شد؛ که با بهترین نتایج تائید شد و برای آن تقاضا صورت گرفت؛ اما متأسفانه به دلیل کمبود نقدینگی و عدم پرداخت وام بانکی نمی‌توانم از این فرصت اقتصادی برای شهر و کشورم بهره ببرم.
 
این تولیدکننده درگزی اذعان کرد: شعار سال ۹۶ بر مبنای اقتصاد مقاومتی نامگذری شده است؛ تا شکوفایی اقتصادی، استقلال اقتصادی، اشتغالزایی به‌صورت عملی و کامل محقق شود.
 
وی افزود: درصورتی‌که موردحمایت ابتدایی بانک‌ها قرار بگیرم؛ می‌توانم برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کنم.
 
عباسیان خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان، حمایت از یک شخص نیست؛ بلکه حمایت از اقتصاد مردم یک منطقه است.
 
وی تأکید کرد: تا زمانی که برنامه‌ریزی همه‌جانبه و همت همگانی بین مسئولین در راستای حمایت از تولید داخلی شکل نگیرد؛ کار تولید به‌درستی در جهت شکوفایی اقتصادی پیش نخواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها