خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

بالاترین سرمایه زن داشتن حیا و حفظ حجاب برتر است

امام جمعه اقبالیه گفت: بالاترین سرمایه زن داشتن حیا بوده و حفظ حجاب برتر و وضع حجاب همواره مورد تأکید است.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۴۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در مراسم بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده شهر اقبالیه، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: دشمن با فریضه عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار بوده و هر فردی که در راستای تضعیف ارزش‌های جامعه گام بردارد، در زمین دشمن بازی کرده است.

وی افزود: ارج نهادن و توجه کردن به حجاب و عفاف به عنوان فرهنگ اسلامی و قرآنی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب ضروری است.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: در شرع مقدس اسلام لباس خانه با لباس بیرون خانه تفاوت دارد و لباس بیرون از خانه باید در شأن جامعه اسلامی باشد.

فاطمیان حجاب و عفاف را موجب آرامش روانی در جامعه و بنیان خانواده و زمینه‌ساز نسل پاک در آینده خواند و تصریح کرد: بالاترین سرمایه زن داشتن حیا بوده و حفظ حجاب برتر و وضع حجاب همواره مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در جامعه اسلامی باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) که الگوی حفظ حجاب و پوشش اسلامی بوده، شخصیت واقعی خود را نشان دهند.

امام جمعه شهر اقبالیه یادآور شد: حجاب و عفاف به زنان و مردان این امکان را می‌دهد تا در محیطی پاک و به دور از آلودگی در کنار یکدیگر به انجام فعالیت‌های اجتماعی بپردازند و همراه با هم جامعه را در راه رسیدن به سعادت و کمال یاری دهند.

4001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها