خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

کار فرهنگی امروز مستقیم نیست

سرهنگ پاسدار دامغانی در جلسه مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود گفت: کار فرهنگی امروز مستقیم نیست و باید روش ها را دنبال کنیم و از طریق روش های مختلف کار فرهنگی را برای تفهیم مفاهیم ارزشی و فرهنگی دنبال کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جلسه مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان شاهرود که به میزبانی حوزه ایثار بسطام برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه آموزش و پرورش تاثیر مستقیم در آینده کشور دارد اظهار کرد: بعضی مواقع تصمیماتی گرفته می شود در سطح کلان کشور که مخالف نظام و انقلاب است و اثرات سوء در در آینده جامعه می گذارد و باید همه دقت به این امر داشته باشند.

وی افزود: ممکن است بعضی مواقع یک سیاست گذاری ضربه به دین بزند و در کشور کارهایی شود که اثر ماندگار داشته باشد و باید مراقب بود.

دامغانی با تاکید بر اهمیت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان افزود: کار فرهنگی را باید با جا انداختن مفاهیم دنبال کنیم و فقط به دنبال کار فرهنگی نباشیم و باید با بیان مفاهیم فرهنگی ارزش ها را در اذهان نسل نونهال و نوجوان جا بیندازیم.

وی ادامه داد: کار فرهنگی امروز مستقیم نیست و باید روش ها را دنبال کنیم و از طریق روش های مختلف کار فرهنگی را برای تفهیم مفاهیم ارزشی و فرهنگی دنبال کنیم.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: قشر دانش آموز مهم است و باید دست کم نگیریم و باید هدفدار کار انجام دهیم و باید بدانیم محتوا برنامه بسیار مهم است.

در این جلسه مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به ارائه نظرات خود در خصوص برنامه ها و فعالیت های این نهادها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار