خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

زندگی موفق در گرو پیاده‌سازی سبک اسلامی است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: هر اندازه با سبک اسلامی پیش برویم در زندگی موفق تر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۲۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
زندگی موفق در گرو پیاده‌سازی سبک اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، همایش سبک زندگی اسلامی امروز به مناسبت هفته عفاف وحجاب با حضور بانوان شاغل در ادارات در سالن فرمانداری رزن برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: هر اندازه با سبک اسلامی پیش برویم در زندگی موفق تر خواهیم بود.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی افزود: خوشبختانه علم هر قدر پیش می رود به نفع اسلام است و حقیقت دین اسلام آشکار می شود.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: بدحجابی فرهنگی غربی است که اثرات آن در جامعه اثر می‌گذارد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اثرات زیان بار مغزی در جامعه برای فردی که حجاب و پوشش خود را رعایت نمی کند در پاسخ به شبهات حجاب بانوان به تاریخچه کشف حجاب در ایران و اروپا پرداخت.

وی ادامه داد: اروپایی ها به علت استفاده ابزاری از زن در ۴۰۰سال پیش در انقلاب صنعتی برای استفاده از زنان در بازار کار بی‌حجابی را رونق دادند و باعث گسترش آن شدند.

فلاحی تصریح کرد: در بسیاری از مدارس اروپا یک کلیسا کوچک ساخته اند که به این نتیجه رسیده اند که تربیت بدون دین امکان‌پذیر نیست.

وی درپایان به نتیجه گیری سبک زندگی اسلامی و ارتباط آن با پوشش اسلامی پرداخت و گفت: خداوند برای منفعت بشری پیامبران را فرستاده تا انسان هدایت شود و در این راه دچار خطا نشود اگر انسان به دستورات الهی عمل کند قطعا کمتر دچار خطا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات