اگر فتنه گران دوباره به دنبال فتنه باشند شک نداشته باشید حماسه بزرگتری از ۹ دی در انتظار آنان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۰۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت: وزیر خارجه و دفاع آمریکا از تغییر در ایران حرف می زنند و البته این هذیان گویی است و بی منشا حرف می زنند.

لطفی اظهار کرد: در اردوگاه اصلاح طلبان زمزمه هایی برای جبران شکست فتنه ۸۸ هست و این حرف ها گزافه گویی های مقامات آمریکایی است.

وی افزود: تحریم های دولت قبلی آمریکا با چراغ سبز همین فتنه گران بود و الان هم دارند چراغ سبز نشان می دهند که تحریم ها را زیاد کنید
اینها کور خوانده اند و بدانند که مردم و ملت ایران با پشتیبانی رهبری معظم انقلاب اجازه زیاده خواهی و فتنه گری را به آنان نخواهند داد.

خطیب جمعه ایلام تصریح کرد: اگر فتنه گران دوباره به دنبال فتنه باشند شک نداشته باشید حماسه بزرگتری از ۹ دی در انتظار آنان خواهد بود.

لطفی به شعار های انتخاباتی روحانی در زمان انتخابات اشاره و افزود: از جناب آقای روحانی انتظار داریم به دنبال اجرای شعار های زمان انتخابات باشند و به مسئله اشتغال و تولید باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: دولت تدبیر و امید از سهمیه ۲۹ هزار نفری استخدام در کشور ۳۶ نفر را به ایلام تخصیص داده است و آیا این حق مردم ایلام است؟

وی در ادامه به انفعال وزارت خارجه در فرانسه و حوادث منطقه ای اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه دست آورد دستگاه دیپلماسی ما حساسیت بر انگیز است و منفعلانه برخورد میکند.

لطفی گفت: منافقین با داعشیان هم پیمان شدند و فرانسه در حق ملت ایران کمتر از آمریکا انجام نداد ولی با ضعف دستگاه دیپلماسی مواجه شدیم و وزارت خارجه عکس العملی از خود نشان ندادند.

وی عنوان کرد: ما خواستار عزت و اقتدار هستیم و سه اصل عزت حکمت و مصلحت در تمامی رفتارهای دولت باید مشاهده شود.

لطفی در ادامه به قتل یک خانواده ۵ نفره در شهرستان های استان اشاره و افزود: ضمن تشکر از دستگاه های مقتدر انتظامی و قضایی خواهانم که قاتلین جانی که احساسات مردم را جریحه دار کردند را بیاورید و آنها را بدون فرصت در میدان مرکزی استان برای عبرت سایرین به دار بکشید چرا که در این حکم الهی یعنی قصاص حیات وجود دارد و نباید احکام الهی تعطیل شوند.

ارسال نظرات