خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گرمسار

پیروزی در موصل نابودی داعشی ها را نزدیک تر کرد

حجت الاسلام حسن فریدون گفت: به راستی پیروزی ملت و مقاومت مسلمانان عراق در برابر ستمگران زمان داعشی ها در منطقه موصل که خانه امنی برای داعشی ها و تروریست ها درمنطقه بود نابودی و شکست این تروریست ها آدم کش را نزدیک تر کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۹۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار،حجت الاسلام حسن فریدون؛ امام جمعه موقت گرمسار با  بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع مردم گرمسار  افزود: داعش همان سیاست های آمریکایی و اسرائیلی است که در منطقه همیشه اجرا می شود اما این بار  توسط  تروریست هایی با نام داعش انجام شد و  تمام کشورهای اسلامی منطقه باید بدانند که داعش همان آمریکا و دوستان منطقه ای اش که قرار دادهای تسلیحاتی در عربستان سعودی نمایان شد  می باشد .

امام جمعه موقت گرمسار به مقاومت در مناطق مختلف سوریه و عراق اشاره کردو افزود: حضور  ایران در کنار ملت های مظلوم و مسلمان نشان از دوستی و مبارزه با تروریست های منطقه در جهت همیاری بوده است و  ایران همیشه حامی  ستمدیدگان زمان خود است و هیچ گاه دست از مبارزه با ستمگران و ظالمان دست نخواهید کشید .

فریدون در ادامه دسیسه های و حیله های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را یک حیله ای برای تضعیف و حذف مبانی انقلاب اسلامی از قلب و پیکر مردمی دانست و اظهارداشت: مقاومت، شهادت و مبارزه با ظالم همیشه در قلب یک ایرانی و مسلمان حک شده است و این  همان لبیک یا  حسین(ع) در کربلا است و دشمنان همیشه دشمنی  خود را برای نا امن نمودن این ملت و کشور ایران اسلامی ادامه خواهند داد .

امام جمعه موقت گرمسار در پایان به جایگاه رفیع شورای نگهبان به عنوان پاسدار و حافظ قوانین حوزه انتخابات در کشور اشاره کردو افزود: شورای نگهبان همیشه با بصیرت خود در کنار آراء ملت با بصیرت ایرانی اسلامی در کنار خلق حماسه های بزرگ  سیاسی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها