خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قزوین اذعان کرد:

زنجیر تعهدات بر گامهای محکم ایران اسلامی

عضو شورای شهر قزوین گفت: همچنین ما تعهداتی پذیرفتیم که در آینده مشکلات و آسیب های بیشتری برایمان در پیش خواهد داشت و مطمئنا دشمن هم در آینده تحریم ها را بیش از پیش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۹۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

فرج الله فصیحی رامندی از اعضای شورای شهر قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص دوسالگی سند برجام ودستاوردهای مربوط به آن اظهار کرد: با توجه به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اگر واقع نگر باشیم هیچ موفقیتی، آنطور که مد نظر بود و آنطور که دولتمردان وعده داده بودند و وعده میدهند حاصل نگردیده است.

وی ادامه داد: اگر طرف مقابل حتی به درصدی از وعده ها عمل کرده است و آنها هم محقق شده باشد برای فریب بوده است.

این مسئول ابراز کرد: ما در این مذاکرات آسیب جدی دیده ایم و در آخر هم نتیجه ای نگرفته ایم و بدون نتیجه ی نقد و تنها با وعده های نسیه کار را پایان دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این قرار داد و همکاری مشترک برای هر دو طرف مذاکره به صورت برابر اجرا گردید خاطر نشان کرد: بحث دو طرف نیست و ما دچار سو برداشت شده ایم و اطمینان نابجا کرده ایم.

رامندی گفت: مثلا گاهی که بین دو روستا دعوایی صورت می گیرد و برای صلح، طرفین گام به گام جلو می روند و در صورت اجرای تعهدات از جانب طرف مقابل آنها نیز به تعهدات عمل میکنند! ما و طرف مذاکره کننده نیز این چنین هستیم ولی ما تمامی تعهدات را بدون تضمین انجام داده و طرف مقابل با وجود اینکه می دانستیم پای بند به تعهدات نیست، دستش را باز گذاشتیم.

ایشان تصریح کرد: علارغم دستور رهبری به شخص رییس جمهور و تاکید بر مرحله به مرحله پیش رفتن در مذاکرات، تیم مذاکره کننده دستور رهبری را نادیده گرفته و بدون تضمین تمامی تعهدات را انجام دادند ولی طرف غربی حتی بیشتر از قبل هم در پی اضافه کردن موارد دیگر به لیست تحریم هامی باشد.

عضو شورای شهر قزوین گفت: متاسفانه دولت به علت دید خوش بینانه و اشتباه نسبت به دشمن به تمامی تعهدات عمل کرد اما در مقابل دشمن نه تنها به وظایف ذکر شده در قرارداد عمل نکرد بلکه مسیر پیش از برجام را در پیش گرفته و با ارائه موارد جدیدی لیست تحریم ها را پر بار تر کرد.

فصیحی رامندی در بیان مهم ترین دستاورد ها این طور ابراز کرد: ما در صنعت هسته ای کشور متوقف شده ایم و همین مشکل برای کشور ما کافیست(!)

وی در خاتمه یادآور شد: همچنین ما تعهداتی پذیرفتیم که در آینده مشکلات و آسیب های بیشتری برایمان در پیش خواهد داشت و مطمئنا دشمن هم در آینده تحریم ها را بیش از پیش خواهد کرد.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها