خبرهای داغ:
فرماندار قزوین مطرح کرد

افزایش 50 درصدی اعتبارات عمرانی قزوین در سال جاری

فرماندار شهرستان قزوین ضمن تبیین اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: میزان این اعتبارات در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۵۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیدعلی موسوی در نشست صبح امروز(یکشنبه) مدیریت نوین روستایی که در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به اتمام رسیده است و هم‌اکنون باید برای حل مشکلات مردم گام برداشته و حرکت کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ادامه دهد: در حال حاضر رقابت‌های انتخاباتی تمام شده است و این رقابت‌ها باید تبدیل به رفاقت شود.

فرماندار شهرستان قزوین به اعتبارات سال جاری پرداخت و ادامه داد: در سال جاری جهش مناسبی در این بخش صورت گرفته و به غیر از اعتبارات مربوط به ارزش افزوده دهیاری‌ها، عمران و آبادانی روستاها رشد 50 درصدی در حوزه اعتبارات عمرانی سال جاری داشته‌ایم که این اعتبارات به توزیع اعتبارات آب شرب روستایی تخصیص یافت.

موسوی بیان کرد: در اعتبارات عمرانی سال جاری اولویت‌های مختلفی درنظرگرفته شده است که از موارد آن می‌توان به پروژه‌های نیمه‌تمام پیشرفت بالای 70 درصد، مطالبات پیمانکاران از مصوبات سال‌های گذشته، توزیع راه روستایی در بسیاری از بخش‌ها و آب کشاورزی اشاره کرد.

وی یادآور شد: در صورت عدم تغییر زمانبندی، مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا در 12 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم کریم حبیبی‌انبوهی مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین به تعریف مدیریت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پرداخت.

هدایت‌کننده منابع مختلف مالی و اقتصادی از جمله تعاریف مدیریت مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین بود که نقش این مدیر بسته به شرایط فعالیت در حوزه‌ها متفاوت است.

وی همچنین به تفاوت ساختار امور روستایی و شوراها در سال‌های گذشته و امروز پرداخت.

در این مراسم علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، مرتضی آقاعلیخانی بخشدار مرکزی و معاونان فرمانداری شهرستان قزوین حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها