خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین:

طرح ولایت دانشجویی از31تیر تا 7مرداد ماه در قزوین برگزار می گردد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری طرح ولایت دانشجویی از31تیر تا 7مرداد ماه در قزوین با شرکت 500 دانشجوی دختر و پسر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۴۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست خبری تبیین نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی ضبح امروز(دوشنبه) در محل بسیج ناحیه دانشجویی استان قزون برگزار گردید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به علل و نحوه شکل گیری طرحی با عنوان اردوی طرح ولایت گفت: با توجه به بیانات رهبر که فرموده اند جوانان ما همه آینده ما هستند لذا بسیج دانشجویی به میزان توان خود در تربیت قشر دانشجو در تراز انقلاب اسلامی قدم بر می دارد .

وی توضیح داد: همانطور که می دانید طرح ولایت در دو سطح استانی و کشوری برگزار می گردد، در بخش کشوری 2000 دانشجو از سراسر کشور در مشهد حضور به هم می رسانند که از این تعداد 60 نفر از دانشجویان قزوینی می باشند؛ این دوره در سطح کشوری 35 روز به طول می انجامد.

وی با اشاره به برنامه های  طرح ولایت در سطح استان قزوین بیان کرد: دانشجویان در این دوره تنها بسیجیان دانشگاه نیستند و همه دانشجو ها توانسته اند در این طرح شرکت کنند، لذا از 500 دانشجوی دختر و پسر سطح استان دعوت به عمل آمده است

برزگر افزود: این دوره در سطح استان 10 روز به صورت شبانه روزی حضور می یابند و در کلاسهایی با محوریت معرفتی، بصیرتی، اخلاقی تربیتی و مهارتی آموزشی می باشد که در قالب کلاس، کارهای گروهی و همایش برگزار خواهد گردید.

این مسئول بیان کرد: دوره های ابتدایی طرح ولایت 14 روزه بود که بعدا به 12 و 10 روز تقلیل یافته است، امسال در نظر داریم که این طرح را به صورت7 روزه یعنی از 31 تیرماه تا 7 مرداد ماه سال جاری برگزار نماییم و در ادامه یک روز در مهر ماه ، یک روز در آبان و یک روز در آذر ماه به صورت تداومی برگزار نماییم.

 وی گفت: امسال علاوه بر دانشگاه بین المللی امام خمینی از پتانسیل 5 دانشگاه دیگر در سطح استان استفاده نموده ایم.

برزگر در پایان با معرفی اساتید این دوره از طرح ولایت گفت: دانشجویان در این دوره از حضور اساتیدی چون خزعلی، طائب، حجت الاسلام موسوی شالی، آقای صفارهرندی، استاندار قزوین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است در جلسه های کرسی آزاداندیشی از اندیشمندان دو جبهه اصول گرا و اصلاح طلب دعوت به عمل آمده است تا پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها