خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

هزار نفر از منفاقین دهه شصت مشمول عفو نظام شدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا اظهار کرد: بسیاری از منافقین و گروهک های تروریستی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنان اسلام همکاری داشتند و قریب به هزار نفر از این منفاقین مشمول عفو نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۱۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

حجت الاسلام رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیح در قزوین در ارتباط با مظلومیت دهه شصت بیان کرد: مقام معظم رهبری به دلیل تبلیغات و یکسری صحبت های کاندیدا در مناظره های صورت گرفته به بحث دهه شصت اشاره کردند.

وی گفت: کاندیدای ریاست جمهوری اقدامات انقلاب و اسلام را به عنوان کشتار و مسئولین اجرایی را جلاد عنوان کردند که خلاف واقعیت بوده است.

این مسئول با اشاره به سخنان رهبرمعظم خاطرنشان کرد: معظم له تاکید کردند جای شهید و جلاد نباید عوض شود چرا که ملت ایران دراین دهه مظلوم واقع شدند به دلیل اینکه منافقین وتروریست ها و پشتیبانا های آنان به ملت ایران ظلم کردند.

رحیمی تصریح کرد: در دهه شصت افرادی مانند شهید لاجوری در بازجویی از منافقین تلاش می کردند که آنان متوجه اشتباه و فریبی که خورده اند باشند ولیکن آنان قبول نمی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا افزود: بسیاری از منافقین و کروهک های تروریستی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنان اسلام همکاری داشتند و قریب به هزار نفر از این منفاقین مشمول عفو نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: منافقین و گروهک های تروریستی در سال 60 به مانند کروهک تروریستی داعش امروزه به کودک و پیر،مار و فرزند رحم نمی کرد و بسیاری از مردم پاسداران و حزب اللهی را به بدترین شیوه شکنجه می کردند.

1003/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها