خبرهای داغ:
ارشد روحانیون اجا لشگر ۱۶ زرهی:

امر به معروف و نهی ازمنکر عامل سعادت امت اسلامی است

ارشد روحانیون اجا منطقه قزوین،زنجان،همدان در همایش امران به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر عامل سعادت وعزت امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۲۴
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیح در قزوین،همايش آمران به معروف  و ناهيان از منكر در تيپ 116 شهيد صفوي قزوين برگزار شد.

دومين همايش آمران به معروف و ناهيان از منكر يگان هاي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران مستقر در منطقه قزوين، زنجان و همدان به ميزباني تيپ 116 شهيد صفوي قزوين با حضور مسئولان لشكري و استاني در تالار شقايق اين تيپ برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی کربلایی ارشد روحانيون آجا در منطقه قزوين ، زنجان و همدان در مراسم افتتاحيه دومين همايش آمران به معروف و ناهيان از منكر يگان هاي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران مستقر در منطقه مذكور، امر به معروف و نهي از منكر را يكي از اركان اساسي اسلام برشمرد و افزود: اين فريضه ي الهي ضامن برپاداشتن همه فرامين اسلامي است و بايد در جامعه ي ما احيا شود.

حجت الاسلام كربلايي محمدي در ادامه ي سخنانش امر به معروف و نهي از منكر را عامل عزت و سعادت امت اسلامي و ناكامي دشمنان دانست و خاطرنشان كرد: اگر مي خواهيم جامعه دچار ثبات باشد بايد چراغ امر به معروف را روشن نگه داريم.

وي از ساده ترين شيوه براي امر به معروف و نهي از منكر گفت و افزود: بهترين و ساده ترين شيوه در اين امر خداپسندانه اين است كه با محبت و آرامش مطالب را به ديگران بازگو كنيم تا حرف ما در جان و دل ديگران اثر كند

 وي در پايان سخنانش اسلحه ي عامرين به معروف را صبر زياد خواند و تصريح كرد : اگر مي خوهيم در اين امر مهم خداپسندانه شركت كنيم و هميشه ثابت قدم باشيم بايد با قطره قطره و با صبر و حوصله ي بسيار زياد كار امر به معروف و نهي از منكر را ادامه دهيم چرا كه ممكن است در اين راه مشكلاتي بر سر راه ما باشد كه فقط با صبر و حوصله اين مشكلات حل و فصل شود.

گفتني است كه اين همايش به مدت دو روز از تاريخ 25 و 26 تيرماه با حضور مسئولان و رابطين امر به معروف و نهي از منكر عقيدتي سياسي ها، كوي هاي سازماني و بيمارستان هاي ارتش برگزار شد.

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها