خبرهای داغ:
در تحلیل کوتاه بسیج پیرامون بیماری مفسدان اقتصادی:

وقتی بیماری در زندان و دادگاه نمایان می شود

کد خبر: ۸۸۸۹۲۳۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قزوین، شگفتی رسیدگی به پرونده دانه درشت های سیاسی که به مفاسد مختلف مالی اقتصادی  سیاسی و امنیتی  متهم هستند بیماری متهمین می باشد این امرموجب رهایی این آقایان از زندان شده و دایم درمرخصی به سر ببرند.

 

بازداشت حسین فریدون و سریال مدیران دولتی به اتهام فساد مالی  به قدری تکراری شده که اختلاس های میلیاردی هم نتوانسته است مردم را به تحرک وا دارد وغبارآلود کردن فضای مبارزه با فساد و سنگ اندازی در مسیر رسیدگی مشکلاتی را برای قوه قضاییه به وجود آورده است.

 

از عجایب رسیدگی به پرونده دانه درشت های سیاسی که به مفاسد مختلف مالی اقتصادی، سیاسی و امنیتی متهم هستند  بیماری متهمین می باشد این امرموجب رهایی این آقایان از زندان شده و دایم درمرخصی به سر ببرند. در نگاه مردم بی اعتمادی به قوه قضاییه و عدالت را دامن میزنند.

مهدی هاشمی پس از صدور رای در دادگاه بلافاصله بیماری قلبی و معاینات پزشکی را دامن زدند و به راحتی در خارج از زندان تردد می کند علیرغم اینکه جرایم مالی و امنیتی متوجه وی بود و در دادگاه اثبات شد.

محمد رضا رحیمی به دلیل بیماری از زندان مرخصی می گیرد البته بخشی هم برای خاکسپاری همسرش با مرخصی وی موافقت شد.

حمید بقایی بیش از 7 ماه در زندان می ماند و مشکلات جسمی و گوارشی که برابرادعای وکیلش نیاز به مرخصی دارد.

حسین فریدون پس از جلب توسط دادگاه به محض حضور در دادگاه به دلیل بیماری با آمبولانس به  بیمارستان منتقل شد.

 

اگر آقایان که جرایم اقتصادی مرتکب و به جرمی متهم شده مریض می باشند و کوچکترین شوک عصبی باعث وخامت حال افراد می شود چرا با علم به ناتوانی جسمی ریاست و کیاست را رها نمی کنند تا مرگ و اعزراییل به سراغشان نیاید دست از رانت و میزهای مسئولیت بر نمی دارند؟

این افراد که تعداد آنها هم بسیار زیاد شده چگونه در برابر شوک های عصبی و تکانه های اقتصادی و اجتماعی هرگز دچار حملات قلبی ، عصبی و ناراحتی های گوارشی نمی شوند.

چرا به محض ورود به دادگاه و زندان بیماری این افراد نمایان می شود؟ آیا این امتیاز برای همه چند هزار زندانی جمهوری اسلامی یکسان است که جرم آنان به مراتب بسیارناچیزترازاین افراد هست و شاید برخی از زندانیان امروز کشور حاصل نگاه چپاول و غارت برخی از آقایان دانه درشت می باشد و بیماری ومشکلات سهمگین تر از این افراد دارند به محض اعلام بیماری مرخص می شوند؟

مبارزه با فساد مقدس است ومجرم ازهرطیفی نباید در پست های حاکمیتی که حاصل خون هزاران شهید است تکیه بزند و احساس امنیت کند بلکه هنر حکومت اسلامی در برخورد با دانه درشت هاست و هیچ دانه درشتی نباید به خاطر فسادش احساس امنیت و طلبکارمردم و قوه قضاییه شود.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها