نماینده ولی فقیه در سپاه:

نگاه غرب به این است که انقلاب ما چه زمانی ریزش می کند/ بیشتر ریزش انقلاب ما در بخش خواص بوده است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز از نوع رای دادن، از نوع لباس پوشیدن، از نوع حرف زدن ها می توان فهمید که ما به سمت ریزش نرفته ایم در حالی که تمام غرب نگاهش به این است که چه زمانی ریزش می کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۲۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
 به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، آیت الله سعیدی در افتتاحیه بیست و دومین دوره طرح ولایت کشوری با بیان این مطلب افزود: باید دید در ماندگاری انقلابی جامعه و میرایی جامعه چه کسانی موثرند.علل تداوم یک انقلاب همان علل پیروزی انقلاب است. اگر انقلاب شکل گرفت به دلیل رهبری شریعت و مردم است و راه تداوم آن هم غیر از این سه نیست.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که ما درجنگ سخت پای رهبرمان ایستادیم درجنگ نرم نیز باید پای رهبرمان ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مهمترین رویش تاریخ معاصر بود. موج آن منطقه غرب آسیا و جهان را فرا گرفت. ما هنوز ریزش نکرده ایم و در اصل انقلاب ریزشی نداشته ایم .

آیت الله سعیدی ادامه داد: آمریکایی ها تاکید می کنند که یکی از مشکلات ما این است که رهبری انقلاب پس از امام(ره) از جنس امام (ره) بود.

وی خاطر نشان کرد: همواره و در همه انقلاب ها یکی از مهمترین بخش ها درریزش و رویش های درخواص است. انقلاب ما نیز بیشتر در این بخش ریزش داشته است. ما سه دوره ریزش و رویش داریم. قبل از انقلاب بعد ازانقلاب و بعد از رحلت امام(ره). قبل از انقلاب اسلامی بیشتر رویش داریم تا ریزش اما پس از انقلاب ریزش ها آغاز میشود . سازمان مجاهدین خلق، دفتر تحکیم وحدت، جبهه ملی اینها ریزش های حزبی بودند که در زمان حضرت امام اتفاق افتاد.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: نشانه های ریزش در جامعه عبارتند از تفاوت میان الگوی خودباوری با خودباختگی، گرایش به عوامل غرب گرا، آزادی نوع غربی، گرایش مظاهر غربی، تنوع طلب به سبک غربی و خرافه گرایی.
ارسال نظرات