خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان سرخه

سازمانهای مردم نهاد می توانند در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگزار باشند

مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرخه گفت: سازمانهای مردم نهاد یکی از تاثیر گزار ترین نهاد های اجتماعی در مقوله مبارزه با مواد مخدر خواهند بود.
کد خبر: ۸۸۸۹۶۹۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، علی محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرخه گفت: سازمانهای مردم نهاد یکی از تاثیر گزار ترین نهاد های اجتماعی در مقوله مبارزه با مواد مخدر خواهند بود.

فرماندار سرخه بیان داشت: یکی از راهکارهایی که در راستای مبارزه با مواد مخدر و همچنین جلوگیری از آسیب های اجتماعی می تواتد تاثیر گزار باشد مردمی نمودن این مقوله است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرخه ادامه داد: از همین‌جهت در راستای اجرایی کردن این مقوله ورورد سازمانهای مردم نهاد و سمن های اجتماعی می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد که در شهرستان سرخه نیز یک سازمان مردم نهاد فعال وجود داشته که با راه اندازی کارگاههای آموزشی در قالب آگاهی بخشی اثرات سوء مصرف مواد مخدر و مبارزه با اعتیاد در حال فعالیت است.

وی اظهار داشت: تقاضاهایی جهت راه اندازی و تاسیس سازمانهای مردم نهاد در شهرستان سرخه تا‌کنون به دست ما رسیده که در آینده با راه اندازی این سمن ها و افزایش فعالیت آنان در سطح شهرستان می توان به صورت موثرتر و مردمی در مقوله مبارزه با مواد مخدر گام برادشت.

مویدی زاده با اشاره به اینکه شهرستان سرخه در موضوع آسیب های اجتماعی و همچنین مواد مخدر از کمترین معضلات و مشکلات مواجه است گفت: معرفی شهرستان سرخه به عنوان شهرستان عاری از مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته که با تخریب منازل خالی از سکنه و ساختمان های مشکوک و آلوده، برگزاری کارگاههای آموزشی، اجرای شورای محله در مناطق آسیب پذیر و بازدید های میدانی این موضوع در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها