خبرهای داغ:
برگزار شد:

یادواره شهدای روستای آتان

یادواره شهدای روستای آتان و یاد بود دکتر کریمی راد، وزیر فقید دادگستری دولت نهم، برگزار گردید
کد خبر: ۸۸۹۰۲۸۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، یادواره شهدای روستای آتان و یاد بود دکتر کریمی راد، وزیر فقید دادگستری دولت نهم، با حضور سردار استاد حسینی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، سرگرد مهدی صادقپور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و مردم قدر شناس روستای آتان و مسئولین برگزار گردید.

سردار استاد حسینی، معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) به رشادت ها و دلاور مردی رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا اشاره کرد و گفت: ولایت مداری و ظلم ستیزی را از مولفه های پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به اینکه تمام هجمه و تمرکز دشمن به اصل و خیمه نظام که همانا اصل ولایت فقیه است، بیان کرد: ملت ولایت مدار ایران در طول انقلاب، همواره پشتیبان ولایت بوده‌اند و یکی از دلایل مایوس شدن دشمنان در فتنه ۸۸ نیز با حضور مردم رقم خورد.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: یکی از درس‌های زندگی ائمه به ویژه امام حسین (ع) را میتوان سازش ناپذیری با دشمن دانست و امروز ما باید در زندگی روزمره این ویژگی ها و فضایل اخلاقی را پیاده کنیم.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: حق و باطل هیچ گاه سازش نمی‌کنند و امروز کسانی که حرف از سازش می‌زنند، نتیجه را در فرجام برنامه ملاحظه می‌کنند و برنامه نشان داد که دشمن، دشمن است و حق و باطل از هم جدا هستند و باید از شهدا و امام شهدا، استکبار ستیزی و استقامت را بیاموزیم.

در پایان از خانواده های شهدا تقدیر و تشکر شد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها