جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

مهم‌ترین وظیفه حلقات صالحین تربیت نیروهای متعهد و انقلابی جهت مقابله با جنگ نرم است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف حلقات صالحین و مجموعه صالحین این است که نیروهای متعهد و انقلابی جهت مقابله با جنگ نرم دشمن را تربیت کند.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۰۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
سردار غفورپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در حاشیه بازدید از روند فعالیت حلقات صالحین بسیج شهرستان درگز هدف از این دیدار و بازدید را رصد و بررسی دقیق تر برنامه‌های صالحین در درگز عنوان کرد و گفت: فلسفه ی تشکیل بسیج شناسائی، جذب و تربیت نیرو های انقلابی و مدافع ارزش ها می باشد و این وظیفه معاونت تعلیم و تربیت است که بعد از جذب این بسیجیان با برگزاری کلاس های آموزشی در قالب حلقات صالحین، دانش دینی، علمی و نظامی آنها را ارتقا دهد.
 
وی گفت: معاونت تعلیم و تربیت با برگزاری حلقات صالحین برای بسیجیان قادر به تعلیم و تربیت این آینده سازان مرز و بوم می باشد و این از مهم ترین وظایف اصلی سپاه و بسیج است.
 
سردار غفور پور گفت: دشمن از صدور انقلاب و ارزش های اسلامی ما به دیگر کشور ها خشمگین است و در عین حال با گذشت زمان به این نتیجه رسیده است که ورود به جنگ سخت در مقابل ایران یا ممکن نیست یا احتمال موفقیت آن بسیار پایین است.
 
وی افزود: دشمن با آگاهی از این شرایط بیشتر توجه خود را به سمت جنگ نرم سوق داده است تا با این روش اساس ارزش‌های انقلاب را کمرنگ و یا از بین ببرد و در نتیجه به اهداف و نتایج خود دست یابد.
 
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از مهم ترین وظایف حلقات صالحین و مجموعه صالحین این است که نیروهای متعهد و انقلابی جهت مقابله با جنگ نرم دشمن را تربیت کند.
 
خاطر نشان می شود؛ در این دیدار حجت الاسلام حمیدی فر مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع)و سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گزارشی از روند برنامه‌های صالحین در درگز را به حضور سردار غفور پور ارائه نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها