خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

فشارهای اجتماعی جامعه را سست می کند/وظیفه همه حفظ و کمک به جبهه نظام است

حجت الاسلام قدسی پور در جمع کارکنان سپاه استان سمنان گفت: باید ملاک و معیار ما در این فشارهای اجتماعی حفظ و کمک به جبهه نظام باشد و در این مسیر از تبعیت محض از ولایت فقیه فراموش نکنیم.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام قدسی پور در نشست معرفتی کارکنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در حسینیه این نهاد برگزار شد در سخنانی با اشاره به انتظار و زمان ظهور و تبعیت از ولایت اظهار کرد: اولین قدم در راه عقیده قدم برداشتن است و در راه دفاع از اهل بیت جان خود را فدا نمودند است و این تبعیت از ولایت است.

وی افزود: منتظر واقعی و خوب کسی است که برای اهل بیت سَر درد و پا درد و قلب درد بگیرد و درک کردن زمان غیبت را اینگونه بدست آورد و در زمان خودمان مطیع امر ولایت باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: تا قبل از تسلیم شدن شیطان وسوسه می کند و انسان باید حالتی در خود ایجاد کند تا بتواند باری از دوش ولی خود بردارد نه اینکه سربار باشد و ولی را دچار مشکل و گرفتاری نماید.

وی تصریح کرد: یک عده در زمان عاشورا ایستادند تا تیر به آنها بخورد نه به ولی زمانشان و این جان فدا کردن در راه ولی است.

قدسی پور بیان کرد: نباید جلوتر از ولی حرکت کرد و در مکتب ولی بعضی ها آنقدر خوب شاگردی کردند و به هدف رسیدند و قبل از اینکه که آقا حرفی بزند ظرفیت ها را شناسایی کردده و عمل می کنند.

وی ادامه داد: مهمترین فشارها فشار اجتماعی است که جامعه را سست می کند و در مقابل فشار اجتماعی باید صبر داشته باشیم و این فشار اجتماعی همان جنگ نرم دشمنان با ابزار گوناگون است.

قدسی پور تاکید کرد: باید ملاک و معیار ما در این فشارهای اجتماعی حفظ و کمک به جبهه نظام باشد و در این مسیر از تبعیت محض از ولایت فقیه فراموش نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها