خبرهای داغ:

برگزاری نشست (نشاط معنوی) در کانون فرهنگی و هنری حافظ شاهرود

نشست (نشاط معنوی) در کانون فرهنگی و هنری حافظ شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۵۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت اسلام حاجی در این نشست که با موضوع امام زمان(عج ) و دیگر امامان معصوم، دین و اخلاق، نماز برگزار شد، بیان کرد: سیره اخلاقی و دینی حضرت مهدی (عج) و راههای کاربردی نمودن آن در جامعه با تاکید بر دیدگاهای امام رضا(ع) است؛ حضرت حجت (عج) به عنوان نمونه و الگوی اخلاق همواره در راه اعتلای سیره اخلاقی اسلام گام برداشته و با نصایح و رفتارهای عملی خود جهانیان را به درستکاری و فضایل اخلاقی دعوت و آنها را از رذایل اخلاقی نهی نموده است.

وی افزود: بدون تردید، سازندگی درونی انسان واصلاح رفتار، اخلاق و ایمان او در سعادت فردی اجتماعی ، دنیوی و اخروی او نقش بسزایی دارد ، بطوری که اگر آدمی تمامی علوم را تحصیل نماید و کلیه نیروهای طبیعت را به تسخیرخویش در آورد ، امام از تسخیر درون و تسلط بر نفس خود ناتوان باشد از رسیدن به سعادت و کمال باز خواهد ماند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم دراین نشست از برگزارکنندگان این مراسم دینی و اخلاقی(نشست نشاط معنوی) برای آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و زندگینامه امامان معصوم و مسائل دینی و اخلاقی تشکر کرد.

آشوری افزود: برنامه های با نشاط و اخلاقی همراه با تشویق ، برای زمینه ساز موثر در جذب و حضور آنها به مسجد و شرکت در فعالیت های فرهنگی و هنری سالم خواهد بود . حجت السلام والمسلمین عظیم پناهی کارشناس دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برگزاری چنین مراسماتی را برای کودکان و نوجوانان تاثیرگزار دانست و گفت: ما هم در دبیرخانه کانون های فرهنگی ، هنری مساجد در حد توان حمایت های خود را جهت برگزاری چنین برنامه هایی خواهیم داشت.

سرپرست اداره و کارشناس دبیرخامه کانون های فرهنگی و هنذر ماجد در پایان این مراسم از سلست فرهنگی کانون فرهنگی و هنری حافظ بزدید کردند مه در این بازدید آقای میری مدیرکانون گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری یک ساله این کانون  ارائه دادند.

این کانون جهت پرنمودن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، دوره های آموزشی در زمینه های  نقاشی ، کامپیوتر ، خیاطی ، قرآنی ، دین و اخلاق ، ورزشی  در برنامه کاری خود قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها