خبرهای داغ:

بازدید بسیجیان دامغانی شرکت برق منطقه ای سمنان از مرکز توان بخشی طلوع زندگی

بسیجیان دامغانی شرکت برق منطقه ای سمنان از مرکز توان بخشی طلوع زندگی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ار سمنان، بسیجیان معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان درشهرستان دامغان با حضور در مرکز توان بخشی بیماران مزمن اعصاب و روان " طلوع زندگی" در روستای جزن از نزدیک با خدمات این مرکز و شرایط بیماران آشنا شدند.

شاملو ، مسئول مرکز توان بخشی طلوع زندگی با بیان توضیحاتی پیرامون شرایط و نحوه نگهداری بیماران گفت : درحال حاضر46 نفر از سراسر استان در این مجموعه تحت مداوا هستند که بعضأ فاقد سرپرست مالی می باشند و با کمک و مساعدت مدیریت و حامیان محترم در این مرکز تحت درمان هستند.

وی مشکلات موجود در این مرکز را کمبود فضا و امکانات ورزشی و مشکلات مالی جهت تامین مایحتاج مددجویان فاقد سرپرست و حامی نام برد و اظهار داشت: از همه خیر ین هم استانی جهت مساعدت به این مرکز و مشارکت در این کار خداپسندانه، درخواست کمک و یاری می نماییم. 

مهدی طحانیان مسئول گروه تعالی بسیجیان دامغانی معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای سمنان،با اشاره به دیگر اقدامات بسیجیان گروه تعالی صاحب الزمان (عج) دامغان بیان داشت: همزمان با روز صنعت و معدن، بازدیدی از کارخانه درب و پنجره upvc با شیشه دوجداره الماس کویر واقع در شهرک صنعتی دامغان انجام گرفت که بسیجیان، روند تولید درب و پنجره دو جداره را از نزدیک مشاهده نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها