خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان مطرح کرد

افزایش تعداد سفرها با قطار در صورت استقبال همدانی‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در صورت استقبال از سوی هم استانی‌ها، تعداد سفرها با قطار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۰۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
فرهاد فرزانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت برای اولین سفر قطار همدان به مشهد مقدس اظهار کرد: در صورت استقبال از سوی هم استانی‌ها می‌توان امیدوار بود شرکت راه آهن ایران تعداد ســفرهایش را افزایش دهد.

وی افزود: حتی می‌توان در هفته شاهد سه سفر از همدان به مشــهد و بالعکس بــود؛ چراکه همانگونه که مشخص است هر شرکتی در راستای سوددهی بیشتر خود به دنبال ارائه خدمات بهتر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: وجود ناوگان حمل ونقل ریلی در هر استان در راستای توسعه یافتگی امری است انکارناپذیر که لازمه ماندگاری آن در هر استان حمایت و استقبال از سوی شهروندان است.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد برای اینکه بخواهیم با استقبال مردم مواجه شویم ابتدا باید زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

فرزانه اظهار کرد: امیدواریم مسئولان استانی با اندیشه های حساب شده به دنبال جذب هم استانی‌ها در راستای استفاده از قطار در مسافرت‌های خود برآیند.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر نمی‌توان از نقش انکارناپذیر مردم همدان در ماندگاری این ناوگان چشم پوشی کرد چراکه اگر هم‌استانی‌ها خواستار این هستند که حمل و نقل ریلی ما هر روز، خدمات بهتری را در راستای رفاه حال آنها ارائه کند، نیازمند حمایت و استفاده از این مزیت جدید در استان است تا حمل ونقل ریلی نیز سرنوشتی همچون فرودگاه را تجربه نکند.

انتهای پیم/

ارسال نظرات
آخرین اخبار