خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد

حفظ انسجام و تقویت روحیه بسیجیان از مهمترین اهداف بسیج

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: حفظ انسجام و تقویت روحیه بسیجیان موجب بصیرت افزایی و معنویت افزایی و ارتقای ولایتمداری در آنها می‌شود که از مهمترین اهداف بسیج است.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع بانوان بسیجی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان زن را مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده دانست و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین کارکردهای خانواده، تربیت دینی فرزندان است.

وی افزود: در محیط خانواده، زنان مدیریت داخلی این واحد کوچک اجتماعی را به عهده دارند و در سایه تلاش آنان مشکلاتی همچون احساس بی‏هویتی، احساس ناامنی اجتماعی، محرومیت از داشتن الگوی مناسب شخصیتی، ترس و اضطراب، بی‏ هدفی، کمبودهای عاطفی و... رخت برمی‏بندد و شخصیت و ساختمان روانی سایر اعضاء خانواده شکل می‏گیرد و روح آنها تلطیف می‏شود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: مشعل‏دار عاطفه انسانی در محفل خانواده و در جامعه بزرگ بشری، وجود پاک و دل‏های بی‏آلایش مادران است.

وی تصریح کرد: زن، علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش اجتماعی در سطح جامعه کلان، در سطح خانواده نیز دارای نقش و مسئولیت‏هایی است که تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کیان انسانی و دینی خانواده، مهم‏ترین وظایف او، به عنوان مادر و همسر است.

وی در پایان نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکار ناپذیرخواند و خاطرنشان کرد: حفظ انسجام و تقویت روحیه بسیجیان موجب بصیرت افزایی و معنویت افزایی و ارتقای ولایتمداری در آنها می‌شود که از مهمترین اهداف بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات