سازمان‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس شکل بگیرند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس شکل بگیرن چون مدیریت مردم نهاد در حوزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس موردنیاز است،د.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۲۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عبدالله ملکی در اولین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی مازندران با محوریت هم اندیشی مربوط به برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سال ۹۶ اظهار کرد: هدف از این جلسه حضور دستگاه‌ها  و مشارکت در حوزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۳ تا ۹۵،  تعداد ۷۵ کتاب در حوزه دفاع مقدس مازندران چاپ  و نشر شد، افزود: در راستای این جلسه  چاپ 30 کتاب  در سال جاری، در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه در حوزه فیلم ، ساخت فیلم دفاع مقدس  از دریچه شهید طوسی مورد بررسی قرار می‌گیرد از اقدام به ساخت فیلم خبر داد و افزود:همچنین بودجه ساخت این فیلم از  تهران  و بخش استانی  لحاظ می شود.

ملکی با بیان اینکه در راستای چاپ کتاب  و ساخت فیلم همکاری دستگاه‌ها ضروری است،خاطرنشان کرد: در مصوبات ارائه شده از همکاری مشورتی دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: در حوزه نشر آثار دفاع مقدس برپایی جشنواره فانوس با محوریت فیلم مستند، هنرهای تجسمی، نمایش و موسیقی انجام شد که از سراسر کشور شرکت کننده در جشنواره  وجود داشت  و استان‌های مرکزی، اردبیل  و همدان خوش درخشیدند و مازندران نیز حائز رتبه شد اما نیازمند حرکت اساسی در این حوزه است. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین اظهار کرد:پخش برخی مستندها از شبکه سیمای مازندران در ساعات نامناسبی که مخاطب کمتری دارد انجام می‌شود که باید اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: طبق مصوبات ارائه شده تمامی ادارات مکلف به همکاری و  پرداخت مبلغی از محل بودجه فرهنگی در راستای چاپ نشر کتاب دفاع مقدس ساخت فیلم هستند.


ارسال نظرات