خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

معاونان پرورشی باید انقلابی و مدافع اعتقادات دینی باشند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: معاونان پرورشی باید انقلابی، از خود گذشته و مدافع اعتقادات دینی باشند.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۷۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گردهمایی معاونان پرورشی نواحی و مناطق استان که در اردوگاه شهید بابایی برگزار شد، گفت: روحیه معاونان پرورشی باید طوری باشد که وقتی احساس کردند که نظام به آنها نیاز دارد باید از خودگذشتگی داشته و از اعتقادات دینی دفاع کنند و در دفاع از دانش آموزان و مباحث پرورشی باید خطر کنند و برای خدا کار کنند.

وی افزود: در حوزه پرورشی کارها باید بر اساس تقوا باشد و برای خدا کار شود تا مشکلات حل گردد، انقلابی گری، به روز بودن، در صحنه بودن و شک و تردید نداشتن از شاخص های نیروهای پرورشی است.

حجت الاسلام علی انصاری خطاب به معاونان پرورشی نواحی و مناطق، به دقت نظر و جدیت در ساماندهی نیروی انسانی و همچنین ساماندهی مطلوب دارالقرآن ها و کانون های فرهنگی و تربیتی تأکید نمود.

در این جلسه هر یک از معاونان مناطق در مورد شعار سال تحصیلی 97-96 و سوال پرسش مهر 18 رئیس جمهور نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و هریک  در مورد مشکلات منطقه خودشان بحث و تبادل نظر نمودند .

در ادامه حجت الاسلام خسروی و رفائی نژاد به عنوان نماینده نواحی بزرگ و آقاجانی به عنوان نماینده شهرستانهای کوچک انتخاب شدند.

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها