قائم مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی ؛

نظام اقتصاد اسلامی بازتاب مکتب اقتصادی اسلامی است

قائم مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی و عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی واقتصاد در جمع دانشجویان در هشتمین دوره طرح ولایت استانی گفت:اقتصاد جهانی اقتصادی است که با وجود دشواری و موانع به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
نظام اقتصاد اسلامی بازتاب مکتب اقتصادی اسلامی استبه گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، قائم مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی و عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد در جمع دانشجویان در  به هشتمین دوره طرح ولایت استانی گفت:اقتصاد جهانی ،اقتصادی است که با وجود دشواری و موانع به اهداف خود برسد همچنین رهیافت اقتصاد جمهوری اسلامی تحقق اهداف اقتصاد انقلاب اسلامی است.
 آنچه ما بعنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می کنیم شامل:رفاه عمومی،استقلال اقتصادی و پیشرفت اقتصادی است.

عبدالملکی در ادامه گفت:امام خامنه ای فرمودند، یک ایرانی بسازیم که هرکسی از هرجا به آن نگاه کند،معجزه اسلام را در سازندگی یک کشور ببیند.

وی در ادامه گفت:نظام اقتصاد اسلامی بازتاب مکتب اقتصادی اسلامی است.
اگر ما مکتب را به طور کلی متجلی کردیم نظام را ساختیم.اقدام و عمل نیزیعنی فعالیت هم زمان چهار جبهه :جبهه ی علمی،جبهه ی فرهنگی،جبهه ی سیاسی،جبهه ی اجرایی است.

همچنین در ادامه گفت:چارچوب تحلیل اقتصادی شامل اقتصاد جمهوری اسلامی،اقتصاد انقلاب اسلامی و اقتصاد اسلامی است.غرب اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد بلکه اقتصاد مذاکراتی را قبول دارد.

عبدالملکی در پایان گفت:دو دیدگاه اشتباه مذاکراتی وجود دارد اولین مورد آن اینکه فکر کنیم همه ی مشکلات ما ناشی از تحریم های خارجی است،اما باید بدانیم که تنها ۲۰٪از تحریم ها مربوط به خارج است،و ۸۰٪تحریم ها مربوط به داخل است ودومین مورد آن این است که فکر میکنیم با مذاکرات تحریم ها بر طرف می شود.
ارسال نظرات