خبرهای داغ:

ارائه محصولات جدید سازمان عمران شهرداری سمنان در راه بازار

محصولات جدید سازمان عمران شهرداری سمنان وارد بازار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۸۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش   خبرگزاری بسیج از سمنان، به زودی تولیدات جدید بتنی در کارگاه فرآورده های بتنی با هدف ارتقاء و بهبود کیفیت فرآورده ها  تولید و وارد بازار خواهد شد.

سرپرست سازمان عمران شهرداری سمنان از تولید محصولات  جدید در ما ه های پیش رو خبرداد و افزود: تولید گلدانهای بتنی منزلی و ارتفاع کوتاه در ابعاد مختلف، آب نمای بتنی در دو طرح و تولید نیمکت دو منظوره (نیمکت و گلدان ) جهت  استفاده در پارکها  و معابر شهری به زودی  تولید و وارد بازار می شود .

سعید حسینی اظهار داشت: اقداماتی  در دست بررسی است  که در صورت مثبت بودن آزمایشات؛ تولیدات موزائیک با ابعاد مختلف ؛دیوارهای پیش ساخته ؛ نیوجرسیهای بین راهی و تولید قطعات مختلف بتنی به مرحله اجرایی خواهد رسید .

وی همچنین تصریح کرد : با توجه به کمبود آب و صرفه  جوئی در آن و  همچنین  بهبود بخشیدن  و تسریع در امر فرآوری محصولات تولیدی در سالن تولیدات  فرآورده های  بتنی دستگاه   بخار سانترال ر اه اندازی و بهره برداری شد و  با   مدت زمان  کمی  کیدرینگ کردن محصولات تولیدی  با کیفیت مناسب وارد  بازار می شود.

به گفته وی همشهریان عزیز  می توانند جهت  اطلاع از  سبد محصولات  بتنی سازمان عمران  به نمایشگاه محصولات این سازمان واقع در میدان استاندارد مراجعه و یا با  شماره تلفن09122319480 تماس حاصل نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار