سرهنگ ایمانی عنوان کرد؛

لزوم الگوسازی برای شناخت نسل جوان از دوران دفاع مقدس

سرهنگ ایمانی گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آشنایی نسل جوان با قهرمانان دوران دفاع مقدس و الگوسازی برای شناخت مسیر و طی طریق است.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۸۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم خلبان «بهمن ایمانی» رئیس هیئت معارف جنگ پایگاه چهارم هوانیروز با اشاره به برگزاری یادواره شهید «سید عبدالهادی ملک حسینی» شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه مراسمات آشنایی نسل جوان با قهرمانان دوران دفاع مقدس و الگوسازی برای شناخت مسیر و طی طریق است.

وی با بیان اینکه شهید یک فرد نیست بلکه یک راه و یک مسیر نورانی برای رسیدن به حقایق الهی است، افزود: از اینرو همه ما وظیفه داریم تا با بیان رشادت‌ها و خصایص و اخلاقی شهدا، نسل جوان خود را با این حقایق نورانی آشنا و الگوهای واقعی را به جامعه معرفی کنیم.

سرهنگ ایمانی ادامه داد: شهید ملک حسینی نمونه واقعی یک انسان مومن، متعهد، شجاع و ولایتمدار و با فضیلت بود که با وجود اینکه فرزند آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بود، اما سخت‌ترین و ارزشمندترین راه را برای خدمت به مکتب و میهنش انتخاب کرد. وی که دانشجوی نمونه و ممتاز علوم اقتصادی بود به صورت داوطلبانه وارد منطقه بازی دراز شد و در کنار دیگر همرزمانش به دفاع در برابر جبهه خصم مشغول شد. در آن دوران به عنوان یک معلم قرآنی و اخلاق در میان بسیجیان مشهور شد.

سرهنگ ایمانی گفت:‌ با شروع خدمت سربازی خود را به تیپ 55 هوابرد شیراز معرفی کرد و به سبب شجاعت، ورزیدگی، هوش سرشار و توانمندی که از خود نشان داد به درجه ستوان دومی نایل شد و به لشکر 23 نوهد، یعنی کلاه سبزها و نیروهای مخصوص ملحق شد.

وی عنوان کرد: برای دفاع از سرزمین اسلامی به پاسگاه زید اعزام شد و در رمضان سال 62 در جریان عملیات رمضان توسط بعثی‌های کوردل به شهادت رسید.

دفاع پرس
ارسال نظرات