امام جمعه باخرز در خطبه های نماز جمعه:

تحریم جدید علیه ایران، بی‌شرمی آمریکا را در نقض برجام به اوج رساند/ تیم مذاکره کننده حاضر به قبول شکست در برجام نیست

خطیب جمعه باخرز گفت: تحریم جدید مجلس آمریکا علیه ایران، بی شرمی آمریکا را در نقض برجام به اوج رساند ولی عده ای نمیخواهند برعهدی آمریکا را باور کنند.
کد خبر: ۸۸۹۳۶۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که  در مسجد جامع امام علی(ع) برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان و تبریک روز فنی حرفه ای و سالگرد اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، و تبریک دهه کرامت، به تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد تحولاتی در منطقه هستیم که ما را به یک نقطه و نگرش می رساند.امروز عده ای تمام عزم و اراده خود را در تقابل با جمهوری اسلامی ایران به کار بسته اند و جریان استکبار جهانی با همراهی نیروهای مزدور داخلی به روشهای گوناگون در صدد تقابل با نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: امروز در نحوه برخورد با آمریکا همه به این نتیجه رسیده اند که برجام برای ایران هیچ نفعی نداسته است ولی هنوز هم عده ای با وجود عهدشکنی های مکرر آمریکا در این خصوص، در حال دفاع از برجام هستند، در حالیکه خود مسئولین مذاکره کننده برجام به بی‌فایده بودن آن اذعان دارند.

خطیب جمعه باخرز ادامه داد: این افراد حاضر نیستند که شکست برجام را قبول کنند و تحریم‌های آمریکا را نقض برجام نمیدانند.بعد از برجام بارها و بارها شاهد تشدید دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی بودیم و این به دلیل فراموش کردن مبانی حضرت امام(ره) است که فرمودند آمریکا مانند سگی است که اگر از آن فرار کنید، شما را دنبال میکند.

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده اظهار داشت: در تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی معرفی شده است که تمام دنیا باید با آن قطع ارتباط کنند. اینکه یکی از استوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران را به دلیل حمایت از بشار اسد و خصومت با اسرائیل، به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی شود، بی شرمی و وقاحت آمریکا را در ارتباط با جمهوری اسلامی نشان میدهد.

امام جمعه باخرز به تحرکات جدید صهیونیست ها در مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت: جنایات جدید صهیونیست ها در به  گلوله بستن نمازگزاران مسجدالاقصی، بار دیگر جهان اسلان را داغدار کرد و الأن اتحاد و انسجام مسلمانان باید برای نابودی اسرائیل بیشتر از قبل شود.

 


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها