خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا:

اقتصاد، فرهنگ و دنیای مجازی خرمشهرهای پیش رو هستند

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: دانشجویان بعنوان پیش قراولان فتح خرمشهرهای پیش رو باید با قدم گذاشتن در عرصه جهاد کبیر خود را آماده جان فشانی در راه اسلام کنند. بسیاری از تدابیر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برگرفته نهج‌البلاغه است.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۹۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار عظیم ابراهیمپور، مشاوره فرمانده کل سپاه و جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا در جمع دانشجویان نهمین دوره طرح ولایت استانی-خط امام(ره) در همایش ” تطبیق عملکرد و فرامین رهبری با نهج‌البلاغه و وصیت امام(ره)” که در سالن آمفی تئاتر شهید بابایی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه نفوذ یهود در آیین انبیا به جهت تحریف و انهدام دین حق بوده، اذعان کرد: در طول تاریخ اسلام نیز همواره یهودیان به دنبال فرصت و بهانه‌ای برای نفوذ بودند.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: دنیا به پیچ تاریخی نزدیک شده که هر چند صد سال یکبار تکرار می شود و سبک زندگی ها را تغییر می دهد لذا در این راستا باید تفکر انقلابی و زندگی اسلامی را ترویج داد.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا با تاکید بر اینکه کشورهای دنیا به قدرت اسلام پی برده اند عنوان کرد: آمریکا نیز با علم به اینکه دنیا در حال حرکت از تمدن غربی به تمدن نوین اسلامی است به پای مذاکره آمده تا بتواند این پیچش تاریخی را به تعویق بیندازد.

ابراهیم پور با اشاره به حوادث سال ۱۹۴۵ و پایان جنگ جهانی دوم، گفت: دو کشور آمریکا و شوروی محور قدرت در آن زمان بودند که آمریکا تحت تاثیر صهیونسیتهادرصدد براندازی شوری و تک قطبی کردن حاکمیت جهان برآمد که در جنگی سرد و در سال ۱۹۹۰ آن را محقق ساخت.

این مسئول افزود: پیروزی انقلاب در سال ۱۹۷۹ کل معادلات جهان را تحت تاثیر قرار داد و در بین ملتها تنها شیعه است که با هدایت حضرت ولی عصر(ع) برای مدیریتجهان برنامه دارد.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال مدیریت جهان با مرکزیت صهیونیست است، ابراز کرد: در نظام سلطه حلقهای از افراد وجود دارد که هریک عقبهای درمدیریت بنیادهای خیریه، اندیشکده و دانشگاهها داشته و شخصیتهایی چون ترامپ تنها مهره‌هایی برای دستیابی به اهدافشان هستند.

وی با اشاره به سیاستهای نظام سلطه عنوان کرد: صهیونیست لازمه تسلط برجهان را احاطه بر قانونگذاری و تاسیس بنیادهایی همچون یونسکو و سازمان حقوقبشر دانسته تا قوانینی با خواست خود صادر کنند.

ابراهیم پور اضافه کرد: صهیونیستها در تلاش هستند تا نخبگان را جذب و دانش آنها را در جهت منفی به کار بگیرند که در صورت محقق نشدن اهدافشان، اقدام بهحذف اندیشمندان میکنند.

وی تاکید کرد: کوتاهی عمر افراد از طریق تسلط بر طب تغذیه و انقطاع بین نسلها و بالا رفتن سن ازدواج بحثهایی است که دشمنان اسلام در آن حساب شده عمل کردند.

این مسئول با اشاره به تحولات کنونی جهان خاطر نشان کرد: بیداری کنونی در جهان باعث شده است که امروز مردم در سراسر دنیا فرهنگ غربی از طب مدرن گرفته تا مد لباس و نوع تغذیه را پس زده و به شیوه های سنتی باز گردند.

ابراهیم پور با بیان اینکه نظام آموزش و پروش امروز در جهان در حال دگرگونی است، گفت: امروز در خود آمریکا و برخی کشور های اروپایی جلوی مدارسی که تفکیک جنسیتی ایجاد کرده اند جهت ثبت نام فرزندانشان برای اینده ای درخشان صف بسته اند.

وی جنبش وال استریت در آمریکا را یاداور شد و گفت: امرو مردم دنیا از حرف های تکراری بی فایده خسته شده و به دنبال حرف های جدی و جدیدی هستند.

مسئول قرارگاه خاتم‌‌الاوصیا در بخش دیگری از سخنان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب خرمشهرهایی در پیش است که همین جوانان چفیه بدوش باید آنها را فتح کنند.

ابراهیم پور از میادین اقتصادی، فرهنگی، دنیای مجازی و رسانه بعنوان خرمشهرهای پیش رو نام برد و گفت: در عرصه مقابله با این تهاجمات جهاد کبیر حرف اول و آخر را می زند و دانشجویان بعنوان پیش قراولان فتح خرمشهرهای پیش رو باید با قدم گذاشتن در عرصه جهاد کبیر خود را آماده جان فشانی در راه اسلام کنند.

وی "حکومت” را یکی از مسائل بسیار جدی در نهج البلاغه دانست و اظهار کرد: بسیاری از تدابیر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برگرفته نهج‌البلاغه است.

9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها