خبرهای داغ:
سرکشیک خادم یاران شهرستان شاهرود خبر داد:

13 خادم یار در شهرستان شاهرود

سرکشیک خادم یاران شهرستان شاهرود گفت: در حال حاضر در شهرستان شاهرود 13 خادم یار در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

وجیه اشرفی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از شاهرود، ضمن بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان شاهرود 13 خادم یار در حال فعالیت هستند، گفت: این خادم یاران زیر نظر چهار مدرسه علمیه در این شهرستان آموزش دیده اند و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: در سطح کشور کانون های خادم یاران رضوی از طریق حوزه های علمیه اقدامات لازم در خصوص جذب خادم یار انجام می دهند.

سرکشیک خادم یاران شهرستان شاهرود افزود: برنامه خادم یاران در سطح کشور مشخص و یکسان می باشد  تا هدف اصلی از انجام این کار که ترویج مکتب اهل بیت (ع) است به خوبی در سطح کشور اجرایی شود.

اشرفی با بیان اینکه کسانی که سابقه تبلیغ داشتند، اساتید حوزه علمیه و فارغ التحصیلان حوزه علمیه در اولویت هستند، اظهار کرد: جذب خادم یاران رضوی یک اقدام سیستمی است که در جهت اجرای هرچ بهتر فعالیت های مذهبی در سطح استان ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: فعالیت این کانون در استان سمنان در دو شهرستان سمنان و شاهرود انجام می شود که کانون خادم یاران رضوی در شهرستان شاهرود در دهه کرامت امسال شروع به کار خواهد کرد تا از ظرفیت این هفته به خوبی استفاده شود.

سرکشیک خادم یاران شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان سمنان برکاتی را به دنبال دارد که باید از این برکات نهایت استفاده را ببریم.

لازم به ذکر است کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان های کشور و کشورهای خارجی سفر می کنند تا خادمین حرم امام رضا(ع) مبلغین این فرهنگ باشند.

گفتنی است امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار " به تو اقتدا می کنیم " برنامه های فرهنگی خود را با همکاری تشکل های فرهنگی فعال استان اجرا می کنند.

کاروان های زیر سایه خورشید امروز در شهرستان شاهرود برنامه های فرهنگی خود را آغاز کردند و فردا راهی شهرستان دامغان خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها