خبرهای داغ:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی شاهرود:

سرچشمه همه گناهان افشا کردن اسرار است/تلاش دشمن علنی شدن فساد در جامعه است

میری در جمع حلقه صالحین پایگاه بسیج حجت این الحسن(ع) اصناف شاهرود گفت: دشمن با استفاده از نافهمی جامعه تلاش می کند فساد را در جامعه ترویج کند و باید تلاش کنیم تا اهمیت حجاب و عفاف را در جامعه بازگو و خود معلم برای جامعه باشیم نه دیگران تزریق کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۵۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید ابراهیم میری در جمع حلقه های صالحین پایگاه حجت ابن الحسن بسیج اصناف الهادی شاهرود که در مسجد فاطمیه شهنما برگزار شد با گرامیداشت دهه کرامت با تاکید بر استفاده از نهج البلاغه اظهار کرد: کلام شیوا و بلیغ بهترین فرصت برای استفاده از کلام امیرالموننین که هر کلمه آن دنیا بحث و درس و بهترین الگو و سرمشق است.

وی افزود: خروجی این محافل در مساجد خروجی از دانشگاه بهتر است و باید در مسجد فقط صرفاً نماز نباشد بلکه مشاوره باشد و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی استفاده شود چون حس و حریم امن در جایگاه مقدس ایجاد شده به ما کمک می کند به تربیت صحیح فرزند استفاده کرد.

میری با اشاره به مهارت های زندگی ادامه داد: آیا درد دل خوب است، راز دلت را به کسی بگویی، امام علی(ع) می فرماید کسی سفره دل خویش را بدون هیچ فایده ای باز کند و مشکلات فاش کند رضایت به ذلت خود داده است و کسی که راضی به ذلت می شود حرف دلش را پیش افراد بازگو می کند.

وی افزود: مشکل عمده در بحث زناشویی وجود دارد در سوره بقره اولین آیات بیان می کند که شب کنار هم به آرامش برسید که شما برای هم مثل لباس هستید و مراقب باشد که عیب در شوهر خود دیدی برای دیگران بیان نکنی.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شاهرود بیان کرد: چرا خانواده ها در مقابل هم می ایستند همه از یک حرف است که بیان شده است و حق نداریم بیان کنیم، دستور قرآن است چرا که لباس زشتی های ما را می پوشاند و لباس فاخر به شخصیت تو کمک می کند زن و شهر هم باید لباس باشند و هیچ کس نباید بفهمد حتی مادرت.

وی با اشاره به سخن مولا علی گفت: کسی که حرف زیاد می زند اشتباهاتش هم زیاد است و لغزش های او زیاد است و با توجه به این احادیث درد دل کردن اشتباه است، دقت کنید که امانتی که در قالب راز به دیگران بسپاریم چقدر ارزشمند است و باز احتیاط باید کرد.

میری با اشاره به چهار شنبه های سفید و یواشکی گفت: دختران و خانم ها را تشویق که روسری و شال سفید روی سر و آقاین شال سفید به گردن به نشانه اعتراض و در کوچه های خلوت سر برهنه می شوند علت چیست؟ ندانستن اهمیت حجاب و عفاف.

وی بیان کرد: دختری که برای او برای حجاب و تفسیر بیان نشده اما در شبکه های ماهواره ای معلم خوب دارد برای بی حجابی چرا چون من خودم تفسیر درستی ندارم اما در شبکه های مجازی افرادی هستند مانند تندروهای داعشی در تفکرات و دین سرمایه گذاری می کند و به استناد آیات قرآنی خدا گفته همه چیز یکسان است چرا مردها آزاد اما دختر باید مو بپوشاند این چه عدالتی است و باید به قرآن شک کرد این جنگ نرم است.

میری ادامه داد: کلاس تفسیر که نرفته من هم به عنوان معلم قرآن حجاب را تفسیر نکردم و مبلغ هم نتوانسته درست معرفی کند، پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش و آرامش مردم است کلام امیرالمومنین است.

وی عنوان کرد: اکثر مردهایی که با زن آرایش کرده فجیع دارند، هیچکدام آرامش ندارند، نگران و اضطراب و استرس گرفته که به زن او خیانت نشود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شاهرود با اشاره به در آوردن روسری در ماشین گفت: تلاش این است که فساد علنی شود و این موارد برای انجام و ترویج این کار است و امام صادق فرمود اگر فشار آوردی به کسی که خودش گفت اینکار نکرده قبول کن حرف او را و حرف شهود را قبول نکن.

میری با اشاره به نتیجه بحث که انسان عاقل باید زبانش را در اختیار عقلش قرار دهد افزود: اول مایه سعادت و اگر نباشد اسباب حقارت ما می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها