خبرهای داغ:

برگزاری جلسه سرگروه های صالحین پایگاه های اسوه حجاب و عفاف بسیج اصناف شاهرود+عکس

جلسه سرگروه های صالحین پایگاه های اسوه حجاب و اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۲۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه سرگروه های صالحین پایگاه های اسوه حجاب و اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود در محل اتاق جلسات این حوزه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) با بیان اینکه اینها الگوهای فردی و اجتماعی ما هستند اظهار کرد: امروز دشمن می خواهند الگوهای تقلبی را جایگزین الگوهای واقعی کند و ما باید هوشیار باشیم و این شعائر دینی را تجلیل و قدر بدانیم.

وی افزود: وقتی دهه ای به عنوان دهه کرامت تعریف می کنیم این است که باید قدر این نعمت ها را بدانیم و ارزش های اسلامی و ائمه را قدردان باشیم و ترویج سنت های خوب را در جامعه بنماییم.

مرتضوی با اشاره به توجه به حلقه های صالحین گفت: اهمیت حلقه های صالحین در پرورش انقلابی و اسلامی متربیان است و باید دقت شود چه خوراکی در حلقه ها به متربیان داده می شود و نیاز سنجی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بانوان در جامعه افزود: دشمن هدف اصلیش بنیان خانواده و مادران و بانوان است چرا که اثرگذاری این قشر در خانواده و به تبع آن جامعه زیاد است و باید تلاش کنیم فرهنگ فاطمی و ارزش های ناب را در حلقه ها ترویج نماییم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا و معصومه(س) الگوهایی برای بانوان ما هستند عنوان کرد: باید در حلقه های صالحین ویژگی های این افراد مورد توجه قرار گرفته و در ترویج آن به خصوص برای نسل جوان تلاش کنیم.

حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی نیز در این نشست با اشاره به حدیث سلسله الذهب امام رضا و تاکید بر ولایت گفت: امروز ولایت را دشمن هدف قرار داده چرا که ستوان خیمه اسلام بر ولایت استوار است و تلاش دشمن هدف قرار دادن و تضعیف این ستون است.

وی افزود: با توجه به اینکه حلقه صالحین در کف بسیج با حضور همه بسیجیان برگزار می شود باید بر ولایتمداری و ولایت پذیری توجه قرار گیرد و دقت در این زمینه صورت گیرد تا جامعه ما بیش از گذشته ولایتپذیر شود.

در این نشست سرگروه های صالحین به بیان مشکلات و موانع برنامه های صالحین پرداخته و گزارشی از فعالیت حلقه خود ارائه نمودند.


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها