خبرهای داغ:

برگزاری یادواره 94 شهید معادن ذغالسنگ البرز شرقی در شاهرود+عکس

یادواره 94 شهید معادن شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۹۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره 94 شهید معادن شرکت ذعغالسنگ البرزشرقی شاهرود با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در شرکت البرزشرقی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، با برگزاری برنامه های متنوع یاد این شهدا گرامیداشته شد.

بیش از 5 هزار رزمنده و 400 جانباز در دفاع مقدس

شریف مدیرعامل شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود در این یادواره با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان با بیان اینکه شرکت البرزشرقی از دو بُعد در شهرستان سرآمد است افزود: اولین شهید انقلاب اسلامی شهرستان شهید اسحاق احسانفر از کارمندان این شرکت است و در زمان دفاع مقدس بیش از 5 هزار رزمنده راهی جبهه ها از این شرکت شدند که 94 شهید تقدیم انقلاب و بیش از 400 جانباز و 4 آزاده و ایثارگران متعدد اهدا شد که اینها همه از شناخت درست امام زمان و نائب ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه از سال 1345 این شرکت در شهرستان راه اندازی است بیان کرد: این یک فرصت خوب برای شهرستان بوده است و باید این مجموعه حفظ شود و درخواست من از مسئولین شهرستانی حفظ این مکان و زمین به نام این شرکت است تا از البرزشرقی تهی نشود  و به بِرند شهر آسیب نرسد.

در این مراسم که با مجری گری مجید پناه از صداوسیما برگزار شد، گروه هم خوانی و مدیحه سرایی سائلین زهرا به اجرای برنامه پرداختند و مداح اهل بیت محمدرضا اسلامی به شعرخوانی در وصف شهدا پرداخت.

در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی و ایستگاه نقاشی برای کودکان نیز برپا شده بود.

این مراسم به همت پایگاه مالک اشتر حوزه بسیج کارمندی الحدید سپاه شاهرود و ستاد یادواره شهدا شرکت معادن البرزشرقی شاهرود به یاد و نام 94 شهید این شرکت از جمله شهیدان حسین عربعامری، رضا حسام جبلی، علی افضلی، محمدرضا ناصریان، محمد آج قلی، علی عبداللهی، یحیی قاضی پور، قربانعلی غربا، یدالله شاه حسینی، محمدعلی نوروزی، محمد غیاث الدین، علی اکبر صالح آبادی، نصرالله بینا باشی، یونس دنکوب و محمدعلی حکیمی شاهرودی برگزار شد.

برگزاری یادواره 94 شهید معادن ذغالسنگ البرز شرقی در شاهرود+عکس 
ارسال نظرات
پر بیننده ها