هم‌زمان با شب میلاد شمس‌الشموس؛

گروه سرود ششصد نفری، سرودی در وصف ثامن‌الحجج(ع) هم‌خوانی می‌کنند

هم‌زمان با شب میلاد حضرت رضا(ع)، گروه سرود ششصد نفری، به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی سرودی را در وصف حضرت ثامن‌الحجج(ع) هم‌خوانی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۱۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید مجتبی ذبیحی دبیر جشنواره سرود آوای رضوان با بیان این مطلب گفت: این گروه‌های سرود که متشکّل از اعضای تمام گروه‌های سرود مسجدها و مدارس امام رضا(ع) مشهد هستند، همگی با سربند «یا امام رضا(ع)» و شاخه‌های گل به‌دست از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حرکت خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: 200 نفر از این 600 نفر به صحن جامع رضوی می‌روند و 400 نفر دیگر به همراه مردم و زائران امام رضا(ع)، سرود را برای مردم هم‌خوانی می‌کنند تا به چهارراه شهدا می‌رسند.
 
ذبیحی افزود: سپس 200 نفری که در صحن جامع مستقر شده‌اند، اجرای سرود را آغاز کرده و صدایشان از بلندگوهای حرم مطهر و چهارراه شهدا پخش می‌شود و تمام مردم و زائران به همراه این 600 نفر، به وسیله بیش از 7 هزار نسخه از سرودی که برای اهدا آماده شده، گروه سرود را در این هم‌خوانی همراهی می‌کنند.
 
 وی در پایان اضافه کرد: جمعیت حاضر، در نهایت به حرم مطهر وارد شده و به صحن جامع رضوی می‌روند تا بعد با آن 200 نفر گروه سرود همراه شده و به صحن اتقلاب اسلامی (عتیق) رفته و پنجره فولاد حرم مطهر را گلباران کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها