خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سرخه:

طرح بوستان سلامت در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

سرگرد پاسدار امامی در رابطه با تاثیر طرح بوستان سلامت در کاهش آسیبهای اجتماعی عنوان کرد: این طرح تأثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۹۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

فرمانده سپاه ناحیه سرخه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در رابطه با تاثیر طرح بوستان سلامت در کاهش آسیبهای اجتماعی عنوان کرد: این طرح تأثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

امامی با بیان اینکه برپایی و ایجاد اینگونه فضاها، آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش می‌دهد، افزود: سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چراغ راه ما است و بندهای مشخصی را در ابعاد فرهنگی، ورزشی، تبلیغاتی و هنری دارد که بر اتخاذ تدابیر لازم تاکید دارد.

فرمانده سپاه در ادامه،  عام بودن مخاطبان این طرح را یکی از مزایای آن دانست و افزود: برخلاف برخی از برنامه ها که دارای مخاطبانی خاص است، این طرح تمام مردم از قشرهای مختلف را دربر می گیرد.

وی اضافه کرد: اگر هرسال با برنامه ریزی های مناسب، محتوای این برنامه ها به درستی بررسی شود، بازخورد خوبی از طرف خانواده ها در پی دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه سرخه، با توجه به کیفیت بوستان در سال جاری گفت: در سال های نخست به دلیل نبود تجربه کافی مشکلاتی در اجرای طرح بود اما اکنون به کمیت و کیفیت کار اضافه شده است.

امامی با توجه به گذراندن اوقات فراغت جوانان در شهرتصریح کرد: بوستان های سلامت با امن کردن فضا، سبب ایجاد اطمینان خاطر بیشتر برای خانواده ها نسبت به حضور فرزندان آن ها در این مکان میباشد.

وی با اشاره به جذاب لودن برخی از غرفه ها یادآور شد و تصریح کرد: همیشه نیازی به برنامه ریزی های بزرگ برای برنامه های فرهنگی نیست و می توان با کم ترین هزینه به همراه نو آوری، سرگرمی های جالبی برای جوانان، نوجوانان و کودکان ایجاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها