مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

دشمن بسیاری از ناکارآمدی‌ها و کمبودها را به ائمه جمعه و سپاه نسبت می‌دهد/ ائمه جمعه فرماندهی قرارگاه بصیرت را بر عهده‌ دارند

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: دشمن در محاصره اقتصادی بسیاری از ناکارآمدی‌ها و کمبودها را به امام‌جمعه، نیروهای مذهبی و حزب‌اللهی و سپاه نسبت می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۳۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام ابراهیم معادی صبح امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه قوچان در مصلای قبای این شهرستان، اظهار داشت: پس از انقلاب بسیج و روحانیون ارتباط مناسبی با روستاها برقرار کرده‌اند و ستادهای نماز جمعه نیز باید ارتباط‌گیری قوی نسبت به گذشته داشته باشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و امام‌جمعه فرماندهی این قرارگاه را بر عهده دارد، باید کار فرهنگی عمیقی صورت بگیرد، گفت: باید اعضای ستادهای نماز جمعه حداقل در ماه یک‌بار دورهم جمع شده و مسائل و موضوعاتی که در رسانه‌ها و مطبوعات مختلف وجود ندارد با حضور کارشناسی اهل‌فن بررسی و تبیین کنند.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اعضای ستادهای نماز جمعه باید اهل بصیرت و آگاهی باشند، تصریح کرد: اگر یک‌لحظه غفلت در جامعه صورت بگیرد، حرکت در مسیر اصلی خود انجام نمی‌شود، چراکه دنیا پیچیده بوده و علاوه بر قرارگاه تقوا به قرارگاه بصیرتی نیز نیاز است.

ائمه جمعه فرماندهی قرارگاه بصیرت را بر عهده‌دارند

معادی بابیان این مطلب که جدا شدن از ولی‌فقیه سبب گمراهی می‌شود و تمام تلاش‌ها و زحمات بدون ارزش می‌شود، تأکید کرد: دشمن هرروز در حال تخریب امامان جمعه است و اگر روزی با جنگ سخت ائمه جمعه را ترور فیزیکی می‌کردند، امروز با جنگ نرم شخصیت امام‌جمعه و ولی‌فقیه را می‌کوبند.

وی با یادآوری اینکه دشمن امروز در محاصره اقتصادی می‌خواهد بسیاری از ناکارآمدی‌ها و کمبودها را به امامان جمعه، نیروهای مذهبی و حزب‌اللهی و سپاه نسبت دهند، تأکید کرد: بصیرت باید لحظه‌ای انجام شود و اعضای ستاد نماز جمعه عضو قرارگاه بصیرتی بوده که امام‌جمعه فرماندهی آن را بر عهده دارد و باید خود را نسبت به اتفاق‌ها و موضوعات مختلف در سطح جامعه به‌روز کرد.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در غریزه انسان سیاسی زندگی کردن وجود دارد و هیچ‌کس بی‌سیاست نیست، تنها شایستگی در پرورش و میزان رشد است، گفت: امروز جوان متدین باروحیه‌ای جهادی به دنبال حرف تازه و نو است و دیگر تحلیل‌های قدیمی را بی‌ارزش می‌داند، پس باید او را با توجه به هجمه‌های دشمن به‌روز و تفکراتش را بارور کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها