معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی عنوان داشت؛

پذیرایی از 330 هزار زائر در میهمان‌سرای امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی بیان داشت: در ایام دهه کرامت از 330 هزار زائر در میهمان‌سرای امام رضا(ع) پذیرایی شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۴۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار داشت: در ایام فرخنده میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) و در دهه کرامت رضوی روزانه بیش از 30 هزار زائر در میهمانسراهای حضرت رضا(ع) در نوبت صبحانه، نهار و شام پذیرایی شدند.

سید خلیل منبتی با اشاره به حضور گسترده زائران در این ایام تصریح کرد: با تغییر رویکرد توزیع دعوتنامه‌های میهمانسرا از میهمان‎خانه‎ها و هتل‎ها به ورودی های شهر مانند ترمینال، راه آهن، فرودگاه و مبادی شهر مشهد گستره بیشتری از زائران از خوان بابرکت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) متنعم می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: خدام بارگاه رضوی در روز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) به دیدن بیماران در بیمارستان‎ها رفته و از آن‌ها عیادت کردند، همچنین گروهی دیگر از خدام در فرودگاه، راه آهن، ترمینال و ورودی ‎های حرم مطهر رضوی با گل و نبات متبرک به استقبال زائران رفتند.

لازم به یادآوری است در ایام دهه کرامت رضوی افزون بر 70 هزار زائر در قالب گروه‎های ویژه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند، این گروه‎ها شامل دانش‎آموزان زیارت اولی، بیماران خاص، نابینایان و ناشنوایان، خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و چندین گروه دیگر بودند که در این ایام زمینه تشرف آن‌ها فراهم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها