خبرهای داغ:

دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با خانواده شهدا شاهرود+تصاویر

آیت الله شاهچراغی از دو خانواده شهید در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در بازدید از محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود با خانواده شهیدان قلی پور و میرزا ثمری دیدار کرد.

در این دیدارها که در منازل شهدا و با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون استاندار و فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان شاهرود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و هیئت همراه برگزار شد، آیت الله شاهچراغی در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در منازل شهدا و تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا و خانواده آنها هستیم و هنوز نتوانسته ایم حق شهدا را ادا کنیم.

وی با اشاره به حدیث نبوی افزود: هرکس خانواده شهید شد خوشحال باید که خدا خلیفه و جانشین شهید در آن خانه است و هر کس خانواده شهید را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده و هر کس آنها را ناراحت کند خدا را ناراحت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: دنیا جاده لغزنده ای است که انسان زود به زمین می خورد پس باید مراقب بود و یکی از راههای مراقبت از لغزش توجه به خانواده شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است که مصون سازی می کند.

وی با تقدیر از فرماندار و امام جمعه شاهرود گفت: باید مسئولین ما بیشتر به خانواده شهدا توجه کنند و به نیازهای آنها رسیدگی نمایند که به حمدالله مسئولین شهرستان شاهرود انسان های مومن و ولایی هستند و به خانواده شهدا توجه دارند.

در این دیدارها پدر شهیدان رضا و ابوالقاسم قلی پور در این دیدار با بیان خاطراتی از شهدا بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد؛ پدر شهید محمد میرزا ثمری نیز در این دیدار با تاکید بر تبعیت از ولایت و اسلام ناب از حضور مسئولین تقدیر و تشکر نمود.

در این دیدارها هدایایی از طرف نمایندگی ولی فقیه در استان و سپاه استان به خانواده شهدا اهدا شد.

لازم به ذکراست شهیدان رضا و ابوالقاسم قلی پور در سال 1364 و سال 1361 در مناطق عملیاتی شرهانی و بازی دراز به شهادت رسیدند و شهید محمد میرزا ثمری در سال 1362 در حالی که 13 سال بیشتر نداشت در سردشت به دست کمله و دموکرات به شهادت رسید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها