مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه در گفتگو با «بسیج»:

محرومیت زدائی و اشتغالزایی دو وظیفه اصلی بسیج سازندگی است

مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه، محرومیت زدائی و اشتغالزایی را دو وظیفه اصلی بسیج سازندگی دانست.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
حسین صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: مناطق محروم شهرستان توسط گروه‌های جهادی دانش آموزی، دانشجویی و بسیج محلات خواهر و برادر شناسائی شد و هم اکنون در حال فعالیت می‌باشند.
 
وی در خصوص اعتبارات این طرح اظهار داشت: اعتبارات بسیج محلات خواهر و برادر و دانش‌آموزی تامین شده است و منتظر اعتبارات بعدی هستیم.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه در خصوص مناطق محروم ابراز داشت: منطقه سفید سنگ و روستای محروم خورشبر توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی و مناطقی از رباط سنگ توسط بسیج محلات برادر حوزه مرکزی یکم ثارالله محرومیت زدایی شد.
 
وی همچنین از همکاری بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان در خصوص توزیع بسته های مواد غذایی در بین خانواده محرومین صورت گرفته است.
 
صادق جذب حامی برای کودکان محروم و شرکت در طرح امدادگران افتخاری کمیته امداد را از دیگر برنامه های این نهاد دانست.
 
وی در بحث دوم به مسئله اشتغالزایی اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش کارگاه های اموزشی در تربت حیدریه برگزار شده و بعد از این آموزش کارگاه هایی برپا و راه اندازی شده است.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان تربت حیدریه در پایان گفت: برای تسهیلات اشتغال زایی، مشاغل خانگی، کشاورزی و خدماتی تشکیل ایجاد شده است که در نوبت دریافت تسهیلات می باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها