اولین دوره آموزش سواد رسانه ای ویژه فعالان فضای مجازی و خبرنگاران در شهرستان میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۲۷۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، اولین دوره آموزشی سواد رسانه  ویژه گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فعالان فضای مجازی با همکاری بسیج رسانه شهرستان میناب بصورت دوره یک روز با هدف آموزش خبرنویسی و ارتقا سواد رسانه ای عده ای از بسیجیان و خبرنگاران  در میناب برگزار شد.

دراین دوره آموزشی که بیش از 40 نفر از فعالان فضای مجازی از مناطق مختلف میناب حضور داشتند، کلاس های مختلفی در زمینه بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، بررسی آسیب ها و فرصت هایشبکه اجتماعی، خبر نویسی و تخصصی سازی فضای گفتمان آموزشی توسط اساتید حوزه خبر و رسانه استان هرمزگان  برگزار شد.

آگاهی بخشی فعالان فضای مجازی از خطرات و آسیب ها و همچنین فرصت های پیش روی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، درک درست از ورود به دنیای مجازی و انقلابی عمل کردن فعالان رسانه در مقابله با تهدیدات دشمن در قالب جنگ نرم یکی دیگر از موضوعات مهم این دوره آموزشی بود.

موسی زاهدی جانشین بسیج رسانه شهرستان میناب گفت: با توجه به آزمایشی بودن نخستین دوره آموزشی سوارد رسانه در شهرستان میناب، این رویداد به صورت محدود و بدون فراخوان اولیه، با حضور چشمگیر فعالان فضای مجازی و حوزه خبر و رسانه برگزار شد.

جانشین بسیج رسانه میناب مهمترین هدف برگزاری این دوره های آموزشی کیفی سازی و ارتقا  سوادرسانه ای برای ورود به دنیای خبر عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوره آموزشی ویژه طلاب، فرماندهان پایگاه های مقاومت و فعالان فرهنگی حوزه خبر و رسانه با پشتیبانی روابط عمومی سپاه میناب، سازمان بسیج رسانه هرمزگان،مدیر عامل روزنامه دریا در استان هرمزگان در سالن جلسات ناحیه میناب برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه با استقبال خوبی که از این دوره آموزشی انجام شد، این دوره ها بصورت حرفه ای و تخصصی به نوبت با حضور اساتید فعال در حوزه رسانه در سراسر شهرستان میناب برگزار می شود.

ارسال نظرات