فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

شهدای خبرنگار به قداست قلم اعتباری دوباره بخشیدند

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: خبرنگاران شهید بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدارعلی اصغر صوفی طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرارن، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

((ن و القلم و ما یسطرون))

هفدهم مرداد ماه که مصادف با سالرروز شهادت شهید محمود صارمی می باشد و روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ یادآورحماسه آفرینی‌های آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

لذا فرصت مغتنمی است که از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم و یادآوران بیداری و آگاهی تشکر و قدردانی شود. ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت اعتلای کشور اسلامیمان و رساندن پیام ارزشی و انقلابی بسییج و سپاه تلاش می کنند و بدون توجه به خستگی های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهند کرد تشکر و قدردانی می کنیم.
 
 امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها