خبرهای داغ:

بازدید رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی کشور از مرکز شاهرود

معاون آموزش سازمان تات و رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی کشور از مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان سمنان در شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۰۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید جلال الدین بصام معاون آموزش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی کشور و هیئت همراه ضمن بازدید از طرح روستای بدون بیکار در روستای ابر از  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان(شاهرود) بازدید به عمل آوردند.

سپس دکتر بصام در جلسه ای با شرکت رئیس و همکاران حوزه آموزشی مرکز شرکت نمود که در این جلسه دکتر دزیانیان رئیس مرکز ضمن خیر مقدم به بیان اقدامات و دستاورد های مرکز به خصوص در حوزه آموزشی پرداختند.

دکتر نیکنام معاون آموزشی مرکز در این جلسه برنامه ها و مشکلات مرکز را بیان کردند و سپس حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دکتر بصام نیز در سخنانی به طرح کارآفرینی حین تحصیل اشاره کردند که اعضای هیات علمی در این طرح به عنوان استاد ناظر معرفی می شوند.

معاون سازمان، آموزش کاردانش را از اهداف کلیدی سازمان معرفی نمود.

وی با اشاره به آموزش بهره برداران کشاورزی بر افزایش این آموزش ها تا رده های ماهر، نیمه ماهر و استاد کار تاکید کردند.

رئیس موسسه علمی کاربردی، سپس بر اجرای جشنواره کارآفرینی در مرکز شاهرود تاکید کردند.

در پایان جلسه دکترو بصام ضمن تشکر از زحمات رئیس و همکاران آموزشی مرکز برای رفع مشکلات مطرح شده آنها قول مساعدت لازم را دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها