در دیدار با فرمانده بسیج نیشابور مطرح شد؛

دغدغه‌های فرهنگی خبرنگار جانباز نیشابوری +عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور به مناسبت روزخبرنگار با خبرنگار خبرگزاری پانا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۸۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدکاظم کول آبادی خبرنگار و جانباز دفاع  مقدس دراین دیدارگفت: جانبازان و همه یادگاران هشت سال دفاع مقدس همچون خورشید در کشور می‌درخشند و کشور را به راه صحیح هدایت می‌کنند.

وی افزود: مسؤولان جانبازان را از یاد برده‌اند و معتقدم که نیاز است به جانبازان با نگاه ویژه برخورد شود، جانبازان ولی‌نعمتان این سرزمین هستند ما که می‌توانیم کارهای روزمره خود را انجام دهیم لایق این کلمه ارزشمند نیستیم ولی کسانی که واقعاً توانایی‌های خود را ازدست‌داده‌اند و مشکلات شدیدی داشته و دارند باید یاری شوند.

کول ابادی افزود: ما همه‌چیز را برای رضای خدا تحمل می‌کنیم اما مسؤولان می‌توانند با عملکردشان اقداماتی انجام دهند که خانواده جانبازان به زندگی‌امیدوارتر شوند و با اقدامات کوچک دیدهای منفی را مثبت کنند.

کول آبادی بابیان اینکه برخی مسئولین فقط در تشییع‌جنازه شهدا حضور پیدا می‌کنندعنوان کرد: برخی ازمسئولین از نام شهید سوءاستفاده می‌کنند؛ چه خوب است از جانبازان که شهدای زنده هستند یادی کنیم تا این عزیزان احساس کنند اندکی از رنجی که آن‌ها کشیده‌اند توسط مسؤولان قدردانی شده است، اگر چنین حسی در بچه‌های جانباز ایجاد شود فشارهای روحی و روانی آن‌ها کمتر می‌شود. این فراموشی‌ها بد است.

وی باانتقاد از عدم رعایت  تکریم جانبازان اظهارداشت: تکریم ایثارگران وجود ندارد، کم کم این جانبازان به سنی می‌رسند که طی ۳۰ سال آینده همه پر می‌کشند و دیگر در شهر جانبازی پیدا نمی‌شود، وقتی همه جانبازان پر کشیدند آن‌وقت دیگر نمونه‌های زنده ایثار برای نشان دادن به بچه‌هایمان وجود ندارد؛ آموزش‌ و پرورش همان‌گونه که دهقان فداکار را به مردم معرفی کرد باید جانبازان و ایثارگری‌های آن‌ها را به کودکان بیاموزد، باید در جامعه اسطوره داشته باشیم و بهترین اسطوره‌ها همین جانبازان و خانواده شهدا هستند. این جانبازان نشانه‌های حفظ ارزش‌ها هستند، وقتی تمام شوند اگر معرفی نشده باشند ارزش‌ها نیز به فراموشی سپرده می‌شود، جانبازان هدفشان رضایت خدا بوده و هست، برخی سعی می‌کنند هدف را پول و مقام معرفی کنند، همه پول دنیا جبران یک دقیقه از درد بچه‌ها نیست.
 


خاطر نشان می شود محمدکاظم کول آبادی  در طول ۶۰ ماه حضور در جبهه، پنج بار بر  اثر تیر و ترکش و عوارض شیمیایی مجروح شد.

 جانباز کول آبادی مدت ۱۷ سال خبرنگار خبرگزاری پانا نیز است وی دارنده مقام اول کشوری در بخش شهید پژوهی وكارمند نمونه  كشور و استان در سه مرحله می باشد او چهار سفر کربلا از سوی مقام معظم رهبری و مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی هدیه گرفت وی همچنین جزء هیئت امناء دو مسجد و دو انجمن خیریه می باشد و در حیطه فعالیت خبرنگاری نیز دو بار به‌عنوان خبرنگار نمونه کشوری و یک‌بار به‌عنوان خبرنگار نمونه استان معرفی‌شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها