خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه کیهان:

امروز دشمن می داند حریف کسانی نیستند که دم از سازش می‌زنند/ باید نقشه راه دشمن را کشف کرد

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: امروز دشمن نمی تواند جلو بیاید چراکه می داند حریف کسانی نیستند که دم از سازش می‌زنند بلکه دیگران هستند و از آن وحشت دارد بنابراین باید قطب ها و حلقه های تقلبی را شناخت و ازآن عبور کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۰۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹
امروز دشمن می داند حریف کسانی نیستند که دم از سازش می‌زنند/ باید نقشه راه دشمن را کشف کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین شریعتمداری در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یوسفی و دومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در بوستان مردم با عنوان «خاکیان افلاکی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در خصوص شهدا سخنان بسیاری بیان شده اما همچنان ناگفتنی‌های بسیاری نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهید «همدانی» اهل همدان بود، عنوان کرد: با وجود این، شهید «همدانی» نه تنها به ایران بلکه متعلق به جهان اسلام است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ابراز داشت: حتی یک لحظه از زندگی این شهید بزرگوار نیز هدر نرفته و در تمامی اوقات ایشان در اوج بودند و در نقطه حساس حضور داشتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسی که نقشه راه در اختیارش نباشد گمراه می شود، تصریح کرد: کسانی که نقشه راه به دست آوردند به مقصد اصلی خود رسیدند.

شریعتمداری با بیان اینکه باید نگاه کنیم و ببینیم کجا ایستاده ایم، گفت: آن چیزی که شهدا می خواهند آن است که راهشان ادامه داده شود.

وی با بیان اینکه باید باور کنیم که در جنگ هستیم، ابراز داشت: در جنگ یک بخش آن نظامی است و جنگ همچنام ادامه دارد و امروز فقط میدان درگیری تغییر پیدا کرده و باید باور کنیم دشمنان ما دست از سر ما بر نمی‌دارند مگر اینکه ما از اسلام ناب دست برداریم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ابتدا باید باور کنیم دشمن بیدار است، گفت: در گام بعدی باید نقشه راه دشمن وطرح فریب آن را کشف کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «راه قدس از کربلا می گذرد»، گفت: اینجا است که امام(ره) نقشه راه دشمن را می‌دانست.

شریعتمداری با اشاره به اینکه احتمال گگرفتار شدن در طرح فریب دشمن وجود دارد، افزود: اگر دشمن به شما برای مقابله با خودش راه را نشان دهد آیا اعتماد می کنید؟ باید ورودی های دشمن را شناخت و فریب جاده های فرعی را نخوریم.

وی با بیان اینکه یک خبرنگار خارجی از ما پرسیده بود که آیا شما با برجام مشکل دارید؟ گفت: ما با توافقی که امتیازها را بدهیم و چیزی به دست نیاوریم مشکل داریم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه مشکل آنها اقتدار ما است، افزود: به همین علت می بینیم که بلافاصله بعد از برجام موضوع موشک ها را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه ترفندی با عنوان ترفند «غرق مصنوعی» وجود دارد، گفت: این ترفند شکلی فیزیکی دارد که در زندان های امریکا استفاده می شود، و زندانی را در حالتی قرار می‌دهند که احساس می کند غرق می شود و به هرچیزی که در کنارش وجود دارد با چشم بسته چنگ می‌زند.

شریعتمداری بیان کرد: دشمنان می‌خواهند با استفاده از این ترفند ما احساس کنیم ایران اسلامی امنیت، اقتدار، عفت و ... خود را از دست می‌دهد و در حال غرق شدن هستیم و به هر چیزی در اطراف خود چنگ خواهیم زد و آنچه ما باید به آن چنگ بزنیم را خود نزدیک ما بیاورند که اگر حریف، شما را در این حالت ببیند و قرار دهد به طرح فریب حریف گرفتار شدیم.

وی با اشاره به اینکه دو عامل موفقیت در ترفند غرق مصنوعی وجود دارد، گفت: اولین عامل برای موفقیت در این ترفند، ساخت یک دو قطبی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: ساخت یک دو قطبی، ایجاد سایه جنگ است که در آن این موضوع را مطرح می‌کنند که اگر به سراغ یک جریان خاص نرویم جنگ می‌شود؛ دوقطبی‌های دیگر یا هسته ای یا گشایش اقتصادی؛ یا اقتدار منطقه ای یا معیشت مردمی و... است.

وی با اشاره به دومین عامل خاطرنشان کرد: دومین عامل نیز جریانی در داخل کشور است که سعی کنند مردم را به سمت موضوع مورد نظر سوق دهند.

شریعتمداری با اشاره به راه حل های قطب های مطرح شده گفت: راه مقابله با ترفند غرق مصنوعی دشمن ایت است که قطب‌های مرح شده از حلقه انحرافی شکسته شود بنابراین اگر احساس می‌کنید قطبی انحرافی است آن را بشکنید و نباید پیامی بفرستیم که بوی وادادگی بدهد و حریف احساس کند که می‌تواند به جلو بیاید.

وی ادامه داد: امروز دشمن نمی تواند جلو بیاید چراکه می داند حریف کسانی نیستند که دم از سازش می‌زنند بلکه دیگران هستند و از آن وحشت دارد بنابراین باید قطب ها و حلقه های تقلبی را شناخت و ازآن عبور کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه پرچم نیروهای انقلابی باید همیشه بالا باشد، گفت: اگر پرچم خود را پایین بیاورید دیگران پرچم خود را بالا می‌برند و به جامعه آدرس غلط می دهند چراکه با یک دهان از چند جا می خورند.

وی با اشاره به اینکه برخی از انواع فریب‌ها برای وارونه جلوه دادن موضوعی استفاده می‌کند، اظهار داشت: مراجعه به تاریخ اگر برای ریشه سازی باشد جرم بزرگی است اما اگر برای ریشه یابی و عبرت باشد بسیار مهم است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه آمریکایی ها به دنبال این هستند که ما را به سمتی ببرند که برجام را نادیده بگیریم، گفت: جریاناتی به تابلوهای مختلف سعی می کنند خود را بزرگ جلوه بدهند که باید دید زیر تابلوها چه کسی سینه می‌زند؟

وی: با بیان اینکه بعضی ها می گویند که اگر از اقتدار منطقه ای دست نکشیم آمریکایی ها فلان کار را می کنند، ادامه داد: این کابوس آمریکایی ها است که برجام را نادیده بگیریم چراکه آنها از ما رابطه نمی خواهند بلکه خواستار مذاکره هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات