آیت الله علم الهدی:

سلفی گرفتن با زن دیپلمات اروپایی مایه تاسف است/ دغدغه مسئولین ما رضایت اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها است

امام جمعه مشهد بیان داشت: مجلس عصاره ملت است و این ملت نماد حماسه و غیرت و مقاومت است حال عصاره این ملت با یک زن دیپلمات اروپایی عکس سلفی بگیرد و به آن افتخار کند آیا این مایه افسوس و تاسف است
کد خبر: ۸۹۰۰۱۲۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: ما سه نوع استکبار داریم؛ استکبار در حوزه اندیشه، رفتار و اخلاق که در حوزه اندیشه انسان‌ از نظر اعتقادی و فکری مستکبرند و این باعث خودبرتربینی فرد می‌شود.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: رژیم صهیونیستی مهره‌ای ساخته و پرداخته استکبار جهانی است ولی امروز شاهد این هستیم که این رژیم رو به اضمحلال و نابودی است.
 
آیت الله علم الهدی ادامه داد: در ژوئن 1967، با اراده و پشتیبانی ایالات‌ متحده آمریکا در یک جنگ 6 روزه دو میلیون صهیونیست بر 80 میلیون عرب فائق آمدند و اراضی کشورهای عربی نیز از سوی این اقلیت تصرف شد.
 
وی عنوان داشت: مسلمانان بخاطر ترسی که داشتند راه برای تصرف و تجاوز اسرائیل باز گذاشتند و آن‌ها که راه را باز دیدند تصمیم گرفتند کار را بر روی کشورهای مسلمان یکسره کنند و اسرائیل را بر منطقه حاکم کنند و در ادامه جنگی افروختند که همه امکانات را جمع کردند اما این جنگ 33 روز طول کشید و با شکست اسرائیلی‌ها و  پیروزی شیعیان پایان یافت و این جنگ به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شد.
 
امام جمعه مشهد با بیان اینکه مقاومت نماد حماسه و غیرتمندی است، گفت: محور این حماسه ایران و انقلاب اسلامی است.
 
وی ابراز داشت: مجلس  طبق فرمایش امام راحل عصاره ملت است و این ملت نماد حماسه و غیرت و مقاومت است حال عصاره این ملت با یک زن دیپلمات اروپایی عکس سلفی بگیرد و به آن افتخار کند آیا این مایه افسوس و تاسف است؛ آن‌هم زنی که نقطه متمرکز حمایت و پشتیبانی از اسرائیل در اتحادیه اروپاست و در مقابل تهدیدهای نابکارانه آمریکا حاضر نشد اعتراف کند.
 
وی با اشاره به حادثه شارلی ابدو و واکنش دولت و مردم گفت: در دو روز قبل 200 مسلمان شیعه را سر بریدند و نوامیس صدیقه اطهر(س) را به بردگی بردند اما ما مرگ بر آمریکا را به‌طرف خود برمی‌گردانیم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف از اینکه دغدغه مسئولین ما رضایت اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها است، تاکید کرد: با محکوم کردن تشریفاتی کار تمام نمی‌شود دستگاه دیپلماسی کشور باید هیأتی تشکیل دهند و اقدامی کنند که برای همیشه ریشه این ناپاکان قطع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها